Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@18:38:14 GMT

کای هاورتز | بررسی عملکرد جواهر آلمانی در بایر لورکوزن

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۱۵۵

کای هاورتز | بررسی عملکرد جواهر آلمانی در بایر لورکوزن

به بهانه پیوستن کای هاورتز به چلسی به بررسی و تحلیل ریز به ریز بازی وی و همین طور آمار ثبت شده از او در سایت های معتبر ورزشی می پردازیم

مشخصات کای هاورتز:

سن:21

پست:هافبک هجومی

قد:1.89m

وی در 4 سپتامبر 2020 از تیم بایر لورکوزن به چلسی پیوست.باهم تحلیلی داشته باشیم بر بازی او در مدت زمان حضور در بایر لورکوزن:

 

نقش در بازی

در سیستم 3_4_3 که بایرن لورکوزن در این فصل بازی می کرد کای هاورتز در نقش مهاجم کاذب برای این تیم به میدان می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش او همانند نقش فیرمینهو در لیورپول است.هافبک هجومی ای حمله محور در پست شماره 9 کاذب؛بازیکنی مهم برای بایرن لورکوزن که بخاطر پاس های دقیق و بدون مکثش و همینطور دریبل های بی مثالش در این سن کم مشهور شده است.

هوش بالا در بازیسازی

هاورتز بازیکن بسیار باهوشی است که به خوبی در بین مدافعان و هافبک های حریف صاحب توپ می شود و با جا گیری عالی خود کار را برای انتقال توپ از دفاع به حمله آسان می کند

او به صورت فوق العاده ای هر موقع که صاحب توپ باشید در جای مناسب برای دریافت پاس و شروع حمله قرار دارد

در تصویر زیر مشاهده می کنید که او چگونه با سرعت بالای خود در میان مدافعان حریف بدون هیچ بازیکنی که او را یارگیری کرده باشد در موقعیت عالی برای دریافت پاس قرار دارد.

در ضربات شروع مجدد نیز به واسطه قد بلند خود در اکثر مواقع در مقابل مدافع حریف صاحب توپ می شود و با یک پاس موقعیت خود را تغییر می دهد تا مالکیت توپ از دست نرود.

او دائما در حال عوض کردن جای خود درون زمین است، تا بتواند توپ را دریافت کرده به عمق برود یا اینکه توپ را به هم تیمی های خود در موقعیت مناسب ارسال کند.

حرکات هاورتز در زمین غیر قابل پیش بینی است.و این کار را برای مدافعان پیش روی او سخت میکند همانطور که در تصاویر زیر مشاهد میکنید که چگونه خود را از دو مدافع پیش رویش جدا کرده و با سرعت بالا به محوطه جریمه حریف نزدیک می شود تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.

در تصاویر زیر نیز مشاهده می کنید که وی چگونه مدافع حریف را نزدیک خود نگه داشته و به سمت زمین خودی می کشاند؛کاری که باعث فضا سازی برای سایر هم تیمی های او و تدارک یک ضدحمله و موقعیت مسلم گلزنی برای تیمش شد.
یکی دیگر از ویژگی های بارز هاورتز در زمین دید خوب اوست.وی به راحتی هم تیمی های خود را در زمین بازی پیدا کرده و به سرعت تصمیم میگیرد که بهترین انتخاب برای دادن پاس کدام قسمت زمین و کدام بازیکن تیم است.همچنین هاورتز از پشت سر خود نیز دید خوبی دارد همانند عکس زیر که با یک پاس عقب به موقع موقعیت گلزنی ایجاد می کند؛

و همیشه بهترین انتخاب را برای پاس انجام میدهد بدون اینکه وقت را تلف کرده یا توپ را از دست بدهد .

دیگر خاصیت خارق العاده هاورتز این است که فرقی نمی کند او کجا باشد یا چند نفر او را محاصره کرده باشند او مانند تصویر زیر همیشه در جای مناسب برای دریافت پاس هم تیمی خود قرار میگیرد.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه بین چندین بازیکن حریف در جای مناسب برای دریافت پاس و موقعیت سازی قرار دارد.
همینطور برای اینکه هاورتز توپ را در بین خطوط هافبک و دفاع حریف دریافت کرده و موقعیت سازی کند و هم تیمی خود را صاحب توپ گرداند فقط چند ثانیه وقت و یک لمس توپ وی کافی است.
به همین ترتیب که در تصاویر زیر مشاهده می کنید هاورتز به خوبی فضاهای بین مدافعان را شناسایی می کند و به راحتی با پاس های خوب خود هم تیمی های خود را در موقعیت مسلم گلزنی قرار می دهد.

کلیپ منتشر شده از بوندس لیگا با این موضوع:(کای هاورتز در بازیسازی بهتر است یا گلزنی؟)

 

حفظ توپ و دریبل زنی

دریبل های او نیز دیدنی و هوشمندانه است. مانند تصاویر زیر هاورتز ابتدا توپ را نگه میدارد تا بازیکن حریف به او نزدیک شود سپس چند متری را تنه به تنه بازیکن حریف پیشروی میکند و در آخر نیز او را دور زده و به جلو حرکت می کند.
یکی دیگر از ویژگی های او هنگام دریبل زنی سرعت وصف نشدنی هاورتز است که میتواند در آن حاضر چند بازیکن را مانند تصویر زیر از پیش روی بردارد

در تصویر زیر مشاهده می کنید که به زیبایی با سرعت و تکنیک بالا در محوطه جریمه حریف پیشروی می کند

و از موارد عالی در مورد دریبل زنی کای هاورتز این است که همانطور که با سرعت بالا در حرکت است در هر لحظه می تواند با حفظ تعادل خود بازیکن حریف را با یک سر توپ یا تغییر مسیر از پیش روی بردارد.

بازیکنی شجاع و البته محتاط که اگر فرصتی مناسب برای دریبل زنی داشته باشد فارغ از این که در کدام نقطه زمین است آن را به نحو صحیح انجام می دهد و دفعات کمی وجود داشته که وی توپ را در حین دریبل زنی از دست بدهد؛ پس از دریبل های خود سریعا بازیکن مورد نظر خود را پیدا کرده و او را با پاس خود روانه گلزنی می کند.
 از نکات قابل تامل در بازی هاورتز این است که وی هنگامی که صاحب توپ می شود به خوبی بدون اینکه توپ خود را لو دهد حفظ توپ می کند تا هم تیمی هایش در موقعیت مناسب قرار بگیرند تا وی با دریبل زنی، پاس و سانتر به پیش رفته و آنها را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

جای گیری مناسب و گلزنی

همانطور که در تصاویر زیر کاملا مشخص است هاورتز با استارت فوق العاده خود سعی می کند به عمق دفاع حریف رسیده تا بتواند از یک پاس یا سانتر گل بسازد که چنین نیز می شود.

 هاورتز به خوبی خود را در موقعیت مناسب برای ضربه به سوی دروازه و گلزنی قرار می دهد وی اینکار را در لحظه آخر انجام می دهد تا مدافعین حریف دچار اشتباه شده و او را یارگیری نکنند تا هاورتز به راحتی قفل دروازه حریف را با ضربات دقیق خود باز کند.

در دو تصویر زیر نیز به سادگی قابل مشاهده است که هاورتز چگونه با هوش بالای خود در بین مدافعان حریف بدون اینکه در موقعیت آفساید قرار گیرد حرکت می کند تا با پاس هم تیمی هایش در موقعیت مسلم گلزنی قرار بگیرد.

کلیپ عملکرد کای هاورتز در پاس، دریبل، سرعت بالا و گلزنی در بایر لورکوزن

 

نقشه هیت مپ کای هاورتز در بایر لورکوزن

در این قسمت به عملکرد کای هاورتز  طبق سایت ترانسفر مارکت  در تیم بزرگسالان بایر لورکوزن به صورت فصل به فصل می پردازیم:

فصل 2017_2016 تورنمنت تعداد بازی تعداد گل تعداد پاس گل بوندس لیگا 24 4 6 جام حذفی آلمان 1 __ __ لیگ قهرمانان اروپا 3 __ __ جمع کل 28 4 6

 

فصل 2018_2017 تورنمنت تعداد بازی تعداد گل تعداد پاس گل بوندس لیگا 30 3 9 جام حذفی آلمان 1 __ 1 جمع کل 31 3 10

 

فصل 2019_2018 تورنمنت تعداد بازی تعداد گل تعدا پاس گل بوندس لیگا 34 17 4 جام حذفی آلمان 2 __ __ لیگ اروپا 6 3 3 جمع کل 42 20 7

 

فصل 2020_2019 تورنمنت تعداد بازی تعداد گل تعداد پاس گل بوندس لیگا 30 12 6 جام حذفی آلمان 5 2 1 لیگ قهرمانان اروپا 5 __ __ لیگ اروپا 5 4 2 جمع کل 45 18 9

 

سری هم به آمار هاورتز در بازی های بوندس لیگا و اروپا از نظر هو اسکورد بزنیم:

تورنمنت زمان تعداد بازی میانگین دریبل  میانگین پاس صحیح  درصد پاس صحیح میانگین پاس کلیدی نمره هو اسکورد بوندس لیگا 2017 24 1 30.6 73.7% 0.8 6.96 لیگ قهرمانان  2017 3 __ 12.3 62.2% __ 5.98 بوندس لیگا

2018

30 0.9 36.1 81.2% 1.1 7 بوندس لیگا 2019 34 1.4 52.6 87.2% 1 7.25 لیگ اروپا 2019 6 1.3 42.5 83.9 1.7 7.44 بوندس لیگا 2020 30 1.9 45.1 85.4% 2 7.24 لیگ قهرمانان 2020 5 1.2 51 84.3% 0.8 6.42 لیگ اروپا 2020 5 1 47.6 85.3% 2.2 7.69 جمع کل   137 1.3 41.9 82.2% 1.2 7.11

 

حال باید دید که او در تیم لمپارد چه نقشی را خواهد داشت و چه عملکردی را در این فصل لیگ جزیره انگلیس به جای خواهد گذاشت


منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاس گل بوندس لیگا مشاهده می کنید برای دریافت پاس بایر لورکوزن جام حذفی آلمان تصاویر زیر کای هاورتز لیگ قهرمانان بازیکن حریف هم تیمی گلزنی قرار سرعت بالا لیگ اروپا دریبل زنی تصویر زیر صاحب توپ جمع کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود

امتداد - اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری در نشست مشترکی با رئیس کل بانک مرکزی، عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ را بررسی می‌کنند.    

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جلسات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری برگزار می‌شود. دستور جلسات این کمیسیون به شرح زیر است:

 

یکشنبه

بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم

الف: ارائه گزارش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص اجرای حکم قانونی موضوع بند الف ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

ب: بررسی گزارش لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی اعاده شده از شورای محترم نگهبان

گزارش مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی

دوشنبه

نشست کمیسیون با سازمان توسعه تجارت و نیز بازدید از نمایشگاه اکسپو

سه‌شنبه

بررسی گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ و برنامه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ به همراه بررسی گزارش آثار سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی

چهارشنبه

جلسه هیئت رئیسه کمیسیون در خصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی./

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳