Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در تبیین اقدامات دادستانی به منظور برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های احتمالی، شعب اول و بیست‌ودوم بازپرسی به این منظور اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز؛ حسن مددی  در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز اظهار داشت: مردم انقلابی استان در انتخابات‌های متعدد با متانت و همدلی انتخابات پرشوری را رقم زده‌اند که پیش‌بینی می‌شود در انتخابات میان دوره‌ای پیش رو نیز مشارکت قابل قبولی داشته باشیم تا از بین دو نامزد راه یافته به مرحله دوم، دومین منتخب حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تبیین اقدامات دادستانی به منظور برگزاری انتخابات میاندوره‌ای اشاره کرد و افزود: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های احتمالی، شعب اول و بیست و دوم بازپرسی به این منظور اختصاص یافته و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که تاکنون دو پرونده به این شعب ارجاع شده است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از رصد دقیق فضای مجازی خبر داد و متذکر شد: متاسفانه در این فضا عده‌ای مزدور فعال شده‌اند و با گرفتن مبالغی، له یا علیه نامزدها قلم زده و فعالیت می‌کنند.

نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس مشخصات نمایندگان خود را ثبت کنند تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در اهواز آغاز شد/ اختصاص 2 شعبه سیار اخذ رای برای بیماران کرونایی اختصاصی| اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت + فیلم

وی اضافه کرد: به منظور مقابله با این فضا از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواسته شده است با دعوت از مدیران کانال‌ها و گروه‌ها، وظایف قانونی را متذکر شوند و نسبت به عواقب قانونی ادامه فعالیت تخریبی هشدار دهند، دادستانی در صورت ادامه روند فعلی نسبت به تشکیل پرونده برای مدیران کانال‌ها و گروه‌ها و تعطیلی کانال‌ها اقدام  می‌کند.

مددی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی با دو نامزد راه یافته به انتخابات میان دوره‌ای گفت: در این نشست به منظور پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، وظایف قانونی نامزدها و چارچوب فعالیت‌ها توضیح داده شده تا با رعایت موازین قانونی و خطوط قرمز استانی نسبت به تبلیغ اقدام کنند در غیر این صورت نسبت به تشکیل پرونده و برخورد قضایی اقدام می شود.

وی از استقرار نمایندگان ویژه دادستانی در برخی شعب که اطلاعاتی در خصوص احتمال خرید و فروش رأی در آن‌ها دریافت شده خبر داد و متذکر شد: با توجه به اختصاص شعب ویژه و تقویت نظارت‌ها، قطعا با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود.

مددی از شهرداران و اعضای شورای شهر و روستاها شهرهایی که انتخابات برگزار می‌شود خواست از هرگونه استفاده از امکانات عمومی برای تبلیغ یا تخریب نامزدها خودداری کنند و تاکید کرد: بدین منظور در مکاتبات، هشدارهای لازم داده شده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد