Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ناصری اجرای طرح تضمین معاملات بانک مسکن با هدف رونق بخشی به معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار کرد: طرح تضمین معاملات بانک مسکن به عنوان یک ابزار با هدف رونق بخشی به خرید و فروش مسکن در کلان شهرها، مرکز استان ها همچنین شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت در دستور شعب بانک مسکن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری درباره نحوه اجرای آن گفت: اشخاصی که قصد خرید واحد مسکونی را دارند اما وجه نقد کافی برای پرداخت واحد مسکونی به فروشنده را ندارند، بانک مسکن از محل اعتبارات اجرای این طرح تا سقف 300 میلیون تومان امکان تامین وجه نقد را برای خریدار فراهم می کند تا به فروشنده بپردازد، در عین حال، خریدار نیز باید در 60 قسط وجه را با بانک تسویه کند.

ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود به اجرای طرح مسکن مهر در خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح در استان نیز شعب بانک مسکن استان برای احداث 26 هزار و 383 واحد مسکن مهر شهری مبلغ شش هزار و 55 میلیون میلیون ریال تسهیلات را پرداخت کرده اند.

ناصری  گفت: تا به کنون 85 درصد از واحدهای مسکن مهر شهری استان تکمیل و فروشی اقساطی آنها انجام و به مالکان آنها تحویل شده اند.

وی افزود: با این وجود، هنوز سه هزار و 836 واحد مسکن مهر شهری استان تکمیل نشده اند.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی همچنین خاطر نشان کرد: شعب بانک مسکن استان برای احداث 10 هزار و 435 واحد مسکن مهر روستایی مبلغ هزار و پنج میلیارد و 635 میلیون ریال تسهیلات را پرداخت کرده است که تا به کنون 9 هزار و 663 واحد تکمیل و تحویل شده اند، با این وجود، هنوز 572 واحد تکمیل نشده اند که منتظر دریافت تسهیلات جدید برای تکمیل هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحد مسکن مهر شعب بانک مسکن خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی