Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان‌های امنیتی عوامل حادثه خرابکاری در نطنز را کشف کردند و دلایل، روش و چگونگی این اتفاق را هم می‌دانند و نسبت به این موضوع اشراف دارند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره جزئیات حادثه نطنز گفت: تا الان جمهوری اسلامی ایران موفق بوده و غیر از بازرسی‌ها ما بار‌ها حملات سایبری داشتیم و آن‌ها را دفع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعداد زیادی خرابکاری‌های صنعتی داشتیم، گفت: ما یک نمایشگاه داریم از تعداد زیادی از این مواردی که کشف کردیم، همه این‌ها مواردی نیست که بخواهیم به بازرس‌ها نسبت بدهیم، اما ممکن است بازرس هم عامل باشد.

کمالوندی همچنین گفت: باید مراقبت کنیم و مراقبت خوبی هم شده است و می‌توانیم بگوییم اشراف کاملی هست که در چند وقت گذشته نمونه‌های آن را دیدید و شنیدید.

کمالوندی ادامه داد: در عین حال اتفاقی که در نطنز افتاد متأسفانه اتفاقی است که جنبه خرابکاری دارد و البته این مساله را سازمان‌های امنیتی ما باید دقیق بررسی کنند و قرار هم بر این بوده که آن‌ها در این باره اظهار نظر کنند و در حال ادامه تحقیقات خود هستند.

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: تا جایی که ما اطلاع داریم عوامل را کشف کردند و دلایل را هم می‌دانند، روش و چگونگی را هم می‌دانند، یعنی نسبت به این موضوع اشراف دارند، اما اینکه جزئیات آن چیست ما اطلاع نداریم اگر چه تا اندازه‌ای به ما گفته شده، ولی به این دلیل که موضوع در دست بررسی و پیگیری است، از اینکه بیشتر در این باره صحبت کنیم معذوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهروز کمالوندی سازمان انرژی اتمی سایت نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی