Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پویش ارمغان با شعار «زندان جای مادران نیست» در تلاش است تا با جلب حمایت مردم از طریق واریز کمک‌های آنها به ستاد دیه کشور امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند فراهم کند.

با همین انگیزه معاونت امور زنان و خانواده پنجمین دور این پویش که زمان آن از عاشورا تا اربعین تعیین شده اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور اطلاع رسانی عمومی و جذب کمک‌های مردمی برای کمک به آزادی تعداد ۱۹۷ نفر از زندانیان زن واجد شرایط در سطح زندان‌های کشور، هموطنان می‌توانند از طریق زیر اقدام کنند:

۱- شماره حساب جاری ۰۱۰۵۷۳۸۶۸۱۰۰۰ بانک ملی ایران شعبه خیابان طالقانی به نام ستاد دیه کشور

۲- شماره کارت ۹۳۴۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به منظور واریز کمک‌های مردمی

۳- کد دستوری #۱۰۱*۷۸۰* جهت دریافت کمک‌های مردمی از طریق تلفن همراه

کد خبر 5016956

منبع: مهر

کلیدواژه: مادر زنان زندانی زنان معاونت امور زنان ریاست جمهوری محرم 99 وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران وضعیت راهها متروی تهران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا ترافیک پلیس راهور محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • آزادی سرکارگر یزدی از زندان با کمک اهالی «دوشنبه‌های رهایی»
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد