Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- محرم نویدکیا اگرچه کار آسانی در سپاهان نخواهد داشت اما امضای قرارداد ۳ ساله با او نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه سپاهان روی موفقیت این تیم با نویدکیا در دراز مدت حساب باز کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، سرانجام محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد تا تکلیف نیمکت یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال باشگاهی ایران مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدکیا هافبک بازیساز و خلاق دهه 80 و 90 سپاهان نقش انکارناپذیری در قهرمانی‌های سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی داشت و اگر مصدومیت‌های ادامه‌دار اجازه می‌داد، به اذعان کارشناسان فوتبال و مربیانش موفقیت‌های بیشتری هم کسب می‌کرد. تأثیر او در آهنگ هجومی تیمش آن‌قدر زیاد بود که پیگیری وضعیت جسمانی نویدکیا و زمان بازگشت او به میادین در زمان مصدومیت‌های متعدد او تقریباً به عادت هواداران سپاهان تبدیل شده بود.

قدرت رهبری تیم در کسوت کاپیتان از شاخصه های بارز او بود به گونه ای که پس از محرم و خصوصاً در ادوار اخیر کمتر بازیکنی در این تیم توانست نقش مدیریتی وی در زمین را در کلاس یک کاپیتان ایفا نماید.

محرم که مقطعی هم در تیم بوخوم آلمان توپ زد، حالا جزو معدود سرمربیان دهه شصتی تیم‌های لیگ برتری ایران در فصل آینده خواهد بود و از مقبولیت بالایی هم در نزد هواداران سپاهان برخوردار است و این را می‌توان از واکنش هواداران این تیم به انتخاب نویدکیا فهمید.

نویدکیا اگرچه کار آسانی در سپاهان نخواهد داشت اما امضای قرارداد 3 ساله با او نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه سپاهان روی موفقیت این تیم با سرمربی جدیدش در درازمدت حساب باز کرده‌اند. برخی هواداران سپاهان نیز در فضای مجازی از لزوم حمایت از کادر فنی و صبر بیشتر و زمان دادن به سپاهان و نویدکیا برای کسب نتایج دلخواه سخن گفته‌اند.

قهرمانی با سپاهان در دومین دوره لیگ حرفه‌ای ایران نخستین تجربه بزرگ نویدکیای جوان با سپاهان در فوتبال ایران بود و بالا بردن جام‌های قهرمانی لیگ برتر در فصول نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم نویدکیا را بدل به پرافتخارترین کاپیتان لیگ برتر کرد. 4 دوره قهرمانی جام حذفی، نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2007 و حضور در جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی با تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی 2002 کره جنوبی نیز دیگر افتخارات کاپیتان سابق زردپوشان در ایران و آسیاست.

24 مهرماه 95 و سوت پایان شهرآورد فوتبال اصفهان در ورزشگاه فولادشهر پایان راه سپاهان و نویدکیا بود و او با خداحافظی از عرصه بازیگری فوتبال به عنوان بازیکنی وفادار پیراهن خود را به بایگانی سپرد. حالا و در شهریورماه 99 و پس از حدود 4 سال سپاهان و نویدکیا دوباره به هم رسیده‌اند اما این بار جنس مأموریت او متفاوت و البته مشکل‌تر است.

اصفهان| محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد اصفهان| اعضای جدید هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان مشخص شدند/ جدایی نیکفر، تابش و پزشک نژادمهدی: امیدوارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم/ خاطرات خوبی از حضور در ذوب‌آهن دارم

هرچند در طول این سال‌ها در چند مقطع صحبت از اضافه شدن نویدکیا به کادر فنی تیم فوتبال سپاهان مطرح می‌شد اما این اتفاق هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت تا سرانجام نویدکیا با بالاترین مسئولیت فنی به سپاهان بازگردد. قرار است میگوئل تکسیرا همچنان در کادر فنی سپاهان حضور داشته باشد و ترکیب مربیان این تیم با نظر نویدکیا و احتمالاً با حضور جمعی از بازیکنان سابق این تیم تکمیل خواهد شد.

نویدکیا عصر امروز و در جریان دیدار دوستانه تیمش مقابل سپاهان نوین در ورزشگاه نقش‌جهان رسماً کار خود را در سپاهان آغاز می‌کند؛ آغاز آزمونی بزرگ برای او، مدیریت و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و البته هواداران.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان و نویدکیا باشگاه سپاهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم