Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین ۲۲ آبان ماه برگزار خواهد شد.

هادی بستام امروز، ۱۶ شهریور ماه، در نشست خبری اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین در خصوص تاثیر شرایط فعلی جهان بر کسب‌ و کارها، اظهار کرد: کسب ‌و کارها موتور اصلی هر اقتصادی هستند و یکی از ارکان اصلی رشد اقتصادی هر کشوری محسوب می‌شوند، اما شرایط محیطی اخیر سبب شده تا این کسب‌ و کارها با چالش‌های بسیار زیادی مواجه باشند، به‌طوری که مشاهده می‌شود کسب‌ و کارها در حال حاضر با نرخ شکست زیادی مواجه هستند، اما برخی از کسب ‌و کارها بسیار موفق بوده و توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند، خود را به خوبی تعریف کرده و از نرخ ثبات و رشد خوبی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کسب‌ و کارهای موفق گفت: وقتی کسب ‌و کارهای موفق را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که تمامی آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند و آن ویژگی ‌ارزش‌آفرینی و ثروت‌آفرینی است، یعنی از آن سود اقتصادی که مد نظر هر کسب ‌و کاری است، فراتر رفته و به دنبال این هستند که ارزش‌آفرینی را معطوف به مشتریان، زنجیره تامین، شرکای تجاری، دولت، محیط‌ زیست و به‌ طور کلی جامعه کنند.

دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین با اشاره به اهداف برگزاری این کنفرانس ملی، تصریح کرد: اهداف اصلی این کنفرانس در وهله اول این است که بتوانیم کسب‌ و کارها را با مفاهیم، تئوری‌ها و دستاوردهای علمی در حوزه کسب ‌و کار آشنا کرده و پس از آن توجه کسب ‌و کارها را معطوف به اهمیت ارزش‌آفرینی و ثروت‌آفرینی کنیم تا برای بقا در محیط پرچالش امروز آماده شوند. همچنین بتوانیم بستری را فراهم کنیم تا در این بستر انتقال تجربه و تفهیم دانش برای کسب‌ و کارهای برتر فراهم شود.

بستام خاطرنشان کرد: محورهای اصلی که با توجه به این اهداف دنبال می‌شوند، آینده‌پژوهی کسب‌ و کارهای ثروت‌آفرین، ثروت‌آفرینی و دانش مدیریت در قرن ۲۱، مدل‌های کسب‌ و کارهای برتر و ثروت‌آفرین، متدولوژی ثروت‌آفرین در سازمان، توانمندسازی مدیریت توسعه رونق تولید و هوشمندسازی مدیریت کسب ‌و کار الکترونیک است.

وی در خصوص برگزاری کنفرانسی مشابه در سال ۹۶، بیان کرد: این کنفرانس، یک کنفرانس ملی‌ و در سطح کشور است. دو سال پیش کنفرانس رویکردهای نوین در مدیریت و کارآفرینی توسط همین دانشگاه برگزار شد و این کنفرانس در ادامه همان کنفرانس قبلی‌ بوده که با توجه به اقتضائات اتفاق افتاده در محیط رقابتی، برگزار می‌شود. همچنین هر میزان بودجه که برای اجرای این کنفرانس نیاز باشد، دانشگاه دریغ نخواهد کرد و مشکلی در این زمینه نداریم.

ارسال حدود ۴۰۰ مقاله برای اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین

در ادامه، روح‌الله دهقان سرند، دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین، در خصوص تعویق تاریخ کنفرانس، اظهار کرد: این کنفرانس قرار بود در تاریخ ۲۰ آبان ماه برگزار شود و آمادگی لازم برای برگزاری را داشتیم، اما با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و از طرفی تقاضای افزایش مهلت برای ارسال مقالات برای کنفرانس، تاریخ آن در شورای سیاست‌گذاری به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که بتوانیم در تعدادی محدود، مجوزهای لازم برای برگزاری همایش به‌ شکل حضوری را از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و استانداری بگیریم و اگر قرار به برگزاری مراسم به شکل حضوری باشد، بودجه در نظرگرفته شده کاملا متفاوت با شیوه مجازی خواهد بود.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین با اشاره به تعداد مقالات ارائه ‌شده برای این کنفرانس، تصریح کرد: سخنرانی و ارائه مقالاتی از سمت کارآفرینان برتر ملی و استانی در نظر گرفته ‌شده ‌است. تاریخ برگزاری این همایش ۲۲ آبان بوده و به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. از اسفند ماه تاکنون، حدود۴۰۰ مقاله در قالب چکیده و فایل اصلی داشتیم که حدود ۷۰ درصد مقاله‌ها تاییدشده و مقالات جدیدی نیز در حال ارسال است. خوشبختانه توانسته‌ایم از ظرفیت تمام کشور برای کمیته علمی این کنفرانس استفاده کنیم و افراد صاحب‌نامی نیز در این میان بوده‌اند.

۷۰ عضو کمیته علمی از دانشگاه‌های مختلف در این رویداد همکاری می‌کنند

در بخش دیگری از این نشست ایمان خاکی، دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین، عنوان کرد: حدود ۷۰ عضو کمیته علمی از دانشگاه‌های مختلف در این رویداد با ما همکاری می‌کنند. در حال حاضر زمان و شرایط به گونه‌ای است که کسب‌ و کارها نیازمند این آینده‌پژوهی و اطلاعاتی که در قالب این کنفرانس به آن‌ها داده‌ خواهد شد، هستند.

وی در خصوص لزوم تغییر کسب ‌و کارها گفت: اصلی که ما در دنیا با آن مواجه هستیم و یگانه امر ثابت دنیا، تغییر است و تمامی کسب‌ و کارها دائما در حال تغییر هستند و اگر بخواهیم پیشرو باشیم و محو نشویم، باید خود را با ضرباهنگ این تغییر، هماهنگ کنیم، زیرا اگر تغییر نکنیم نابود می‌شویم. حتی تا چند سال آینده در بدنه دولت، جایگاه سازمانی دوسوم کارمندان تغییر خواهد کرد، زیرا دولت هیچ گزینه‌ای جز کوچک‌سازی و به سمت MPM رفتن یعنی مدیریت دولتی نوین ندارد.

خاکی اضافه کرد: دولت ما، دولت متورمی‌ است و اصل ۴۴ قانون اساسی یعنی خصوصی‌سازی به همین موضوع اشاره می‌کند. در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که کسب‌ و کارها خصوصی شده و به سمت رقابت با بازار جهانی حرکت می‌کند. در عصر جدید و عصر تغییر یک نوجوان ۱۳ساله با یک گوشی موبایل می‌تواند درآمد بیشتری از پدرش داشته ‌باشد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب ‌و کارهای برتر و ثروت‌آفرین بیان کرد: ما در مسیر کسب‌ و کار از همه می‌خواهیم چشمان خود را باز کنند و مسیر و راه را ببینند، حتی از افراد موفق استفاده کنند تا بتوانند به مسیر ادامه دهند. حرکت در مسیر موفقیت نیاز به چشمان باز دارد.

وی خاطرنشان کرد: اولین هدف ما از برگزاری کنفرانس با توجه به تغییرات دنیا و تغییرات کسب ‌و کارها این است که بتوانیم فعالیت‌های علمی که در تمام دنیا و در کشور اتفاق می‌افتد را رصد کنیم و به آخرین یافته‌ها و نتایج که در زمینه کسب‌ و کارها صورت گرفته، بپردازیم. ثروت‌آفرینی صرفا پول نیست و می‌تواند موارد مختلفی مانند اعتبار، آزادی، لبخند، داشتن یک کسب‌ و کار خوب و... باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كنفرانس مدیریت فرایند کسب و کار ثروت آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک

تیم ریشه دار و پرقدمت صنعت نفت آبادان با تحمل شکستی دیگر مقابل یک تیم تازه تاسیس تهرانی، قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شد و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان با فراز کمالوند هم نتوانست از خواب بیدار شود و بعید است در هفته‌های پایانی معجزه ای رخ دهد. حالا باید منتظر دومین تیم سقوط کننده باشیم که جدال سنگینی بر سر آن در جریان است.

تیم هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک شاگردان شجاعی خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت که مدت‌هاست خود را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته اول معرفی کرده است، امروز هم در خانه هوادار شکست دیگری را تجربه کرد تا شاگردان فراز کمالوند هرچه بیشتر به سقوط نزدیک شوند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که میثم تهیدست و فرشاد محمدی‌مهر از صنعت نفت و کریم اسلامی، امین پورعلی و محمد میری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند