Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای بازگشایی مدارس باید با تامل برخورد و فضای ذهنی و اعتماد روانی لازم را در جامعه فراهم کرد تا آموزش و پروش تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه شورای آموزش و پرورش که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: برخی خانواده‌ها و جامعه هنوز آمادگی لازم را برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ندارند که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: خانواده‌ها در پی ضمانت برای سلامتی فرزندان خود در وضعیت قرمز کرونایی استان هستند که با بازگشایی مدارس و تصمیم بر حضور دانش آموزان در مدارس نگرانی های آنان در این خصوص تشدید شده است.

مرادی نافچی ادامه داد: هر چند پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده است اما تا زمانی که اجرایی و عملیاتی نشود نمی‌توان در خصوص آن اظهار نظر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به بروز بیماری کرونا در کودکان و نوجوانان گفت: در صورت بروز علایم بالینی قابل توجه در این گروه‌ها، آزمایش لازم انجام می شود و این در حالی است که ۸۵ درصد افراد مبتلا به کرونا علائم خفیف دارند و در واقع گردش ویروس همچنان ادامه دارد.

پرویز قزلباش خاطرنشان کرد: تجمعات ماه محرم، سفرهای غیرضروری و در پیش بودن پاییز نگرانی‌ها را در خصوص بیماری کرونا افزایش داده است چرا که استان در اوج انتشار قرار دارد.

وی یادآورشد: هدف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از ابلاغ دستورالعمل ها و نظارت بر اجرای آیین نامه ها و ارایه پیشنهادات در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک به آموزش و پرورش و تامین سلامت دانش آموزان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان