Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن سرمربی سابق و ایتالیایی به جمع آبی‌پوشان است. تاریخ انتشار: 15:28 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۳۵۳

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال بعد از برد تیمش در دربی نیمه نهایی جام حذفی، در اقدامی عجیب از سمت خود استعفا داد و در نهایت با وساطت وریا غفوری و مجید نامجومطلق برای فینال روی نیمکت تیمش نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، همانطور که پیش‌بینی می‌شد او پس از فینال از استقلالی‌ها خداحافظی کرد و از فصل آینده هم قرار نیست سرمربی آبی‌پوشان باشد.

دلیل استعفای مجیدی طبق گفته خودش این بوده که قبل از برگزاری دربی، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، مذاکراتی با آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به این تیم داشته و همین مسئله باعث ناراحتی وی شده است. این در حالیست که سعادتمند گفته برای صحبت درباره مطالبات استراماچونی به ایتالیا رفته و اصلا صحبتی برای بازگشت او نکرده است.

با این همه، طبق اعلام باشگاه استقلال، مسئولان این باشگاه در پی راضی کردن استراماچونی برای بازگشت به این تیم هستند، اما حضور دوباره این مربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌پوشان چندان هم ساده نیست. مدیران فدراسیون فوتبال معتقدند استراماچونی به دلیل قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی نمی‌تواند دوباره سرمربی استقلال شود، اما از سوی دیگر آبی‌پوشان مدعی هستند استراماچونی هنوز با این تیم قرارداد دارد و می‌تواند بازگردد.

آخرین بحثی که در همین خصوص مطرح شده این است که گویا احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال با یکی از نمایندگان با نفوذ مجلس شورای اسلامی صحبتی داشته و با توجه به مفاد جریمه‌ای که شامل حال استقلالی‌ها بابت رفتن استراماچونی می‌شود و همچنین با توجه به اینکه هنوز یک سال دیگر از قرارداد استراماچونی باقی مانده، در حال رایزنی است تا بتواند برای بازگرداندن استرا به استقلال استثنایی قائل شود تا ماجرای ویلموتس تکرار نشده و استقلال هم مجبور نباشد جریمه سنگینی به این مربی بپردازد.

بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: جعبه سیاه ماجرای استراماچونی من هستم/ لازم باشد سند و مدرک رو می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسئولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد اما طبیعتا باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده