Web Analytics Made Easy - Statcounter

استعمال مشروبات الکلی و سرعت بالا، عامل تصادف شب گذشته در پردیس بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ متاسفانه شب گذشته، شنبه 15 شهریورماه 99، در مسیر بلوار صیاد شیرازی به سمت فاز 11 شاهد برخورد یک دستگاه خودرو ام جی با خودرو 206 بوده‌ایم که باعث تصادفی دلخراش و از دست رفتن چند عضو یک خانواده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به بررسی‌های به‌عمل آمده و مستندات موجود، استعمال مشروبات الکلی عامل اصلی این حادثه بوده و مقادیری از این مشروبات در خودرو سواری عامل حادثه کشف شد. همچنین با توجه به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی سرعت اتومبیل عامل حادثه بیش از 120 کیلومتر در ساعت بوده که بسیار بیشتر از حالت استاندارد در مسیر درون شهری می‌باشد.

 با توجه به این که موقعیت این تصادف در محدوده مسکن مهر پردیس قرار داشته ، متاسفانه از شب گذشته بعضا شاهد اظهارات غیرفنی از افرادی غیرمسئول و قصور شرکت عمران در این سانحه هستیم. شرکت عمران شهر جدید پردیس بدینوسیله به اطلاع می‌‌رساند که در گذشته اقدام به نصب سرعت‌گیرهای استاندارد با رنگ‌آمیزی با کیفیت و همچنین علائم مربوط به رانندگی نموده است تا باعث کاهش خطرات احتمالی در ترددهای این مسیر شود. لذا برخی از اخبار غیرکارشناسی منتشر شده در خصوص این سانحه قویا تکذیب می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پردیس بلوار صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت