Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال هر دروازه‌بانی دوست دارد می‌تواند جذب کند.

 باشگاه استقلال در روزهای گذشته مذاکراتی با رشید مظاهری و علیرضا حقیقی برای پست دروازه انجام داده است. خبر مذاکره با این دو دروازه بان و حذف یکباره پست های سیدحسین حسینی با پیراهن استقلال از صفحه اینستاگرامش باعث ایجاد این شائبه شد که حسینی از اقدام باشگاه استقلال ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دروازه بان جوان استقلال با انتشار پست دیگری در اینستاگرام خود به خبر ناراحتی اش واکنش نشان داد و اعلام کرد: « پاک کردن پست های من ربطی به جذب دروازه‌بان ندارد. اینجا تیم شما هواداراس و شما هر دروازبانی رو دوست دارید میتونید بیارید، باشگاه هم حق داره با هر دروازبانی مذاکره کنه... همه ناراحتی من از اینه که نتونستم امسال دل شما رو شاد کنم و شرمنده شما شدم. امسال من همه تلاشمو کردم هیچ سالی به اندازه امسال تلاش نکردم و زحمت نکشیدم ولی هر کاری میکردم نمیشد.»

حسینی در ادامه از اینکه فصل برای استقلال به این شکل تمام شد، ابراز ناراحتی کرده و از شرایط نامناسب خودش و خانواده اش نوشته است.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس