Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:05:53 GMT

تهران| ۴۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در ری کشف شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۶۹۱

تهران| ۴۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در ری کشف شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف بیش از ۴۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در بازرسی از انبارهای شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری ، با اعلام خبر کشف روغن موتور تقلبی و تخلف محرز جعل اظهار داشت: در بازرسی‌های سرزده از انبارهای سطح شهرستان ری انباری با کاربری غیرمجاز کارگاه تولید روغن موتور و فاقد مجوز با موجودی کالا از برند شناخته شده و معتبر که به صورت جعلی تهیه شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگاه فاقد مجوزهای لازم جهت تولید و بسته‌بندی روغن موتور است که با توجه به گزارش قضایی پیش از این نیز دارای پرونده تخلف در مراجع قضایی بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس  بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری و معاون قضایی بخش کهریزک مشخص شد که تمامی اقدامات این واحد تقلبی و جعلی بوده و نامبرده پس از تبدیل روغن سوخته به روغن تصفیه اقدام به بسته‌بندی با درجه کیفی بالا کرده است.

بیش از 1300 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس گلستان کشف شد + فیلم کشف 4 تن توتون و تنباکو قاچاق در تهران + تصاویر کمبود تصفیه‌خانه معضلات متعددی در کشف رود مشهد ایجاد کرده است

ستاره همچنین تاکید کرد: متخلف با جعل علامت استاندارد و لوگو برندهای معتبر روغن‌های با درجه کیفی پایین را تهیه و با تغییر بسته‌بندی به عنوان روغن با کیفیت روانه بازار کرده است.

وی تصریح کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال توسط بازرسین اتاق اصناف تشکیل و  پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات به مشتریان، تیم بازرسی نمایندگان اتاق اصناف به صورت دوره‌ای از انبارهای سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف روغن موتور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل