Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه دوره آموزشی طرح ولایت به صورت مجازی با حضور آیت‌الله مصباح یزدی در موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه دوره آموزشی طرح ولایت به صورت مجازی با حضور آیت الله مصباح یزدی در موسسه پژوهشی امام خمینی برگزار شد.   حامد طونی، مسئول این دوره دانشجویی در این باره گفت: در این دوره ۱۵۰ دانشجوی خانم و آقا با شرکت در دوره غیر متمرکز طرح ولایت جمعا دوازده واحد درسی شامل معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست را گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره غیرمتمرکز طرح ولایت امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز چهار استان تهران، قم، مرکزی و یزد برگزار شد.
آیت الله مصباح یزدی در آئین اختتامیه این طرح، انس گرفتن با لذت‌های زودگذر و غرق شدن در مادیات را موجب غفلت از کسب موفقیت و درجات والا دانست و گفت: برگزاری این طرح‌ها نقش موثری در نشان دادن راه صحیح به جوانان و انس هرچه بیشتر این قشر با معنویت و مبانی دینی دارد.
گفتنی است طرح ولایت طرحی آموزشی در خصوص تدریس مبانی اندیشه اسلامی است که از سال ۷۵ با تاکید رهبر معظم انقلاب اجرا شده است و سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ نفر در این طرح شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اختتامیه طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی دوره آموزشی طرح ولایت برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان