Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ در مقام حمایت از دیان کولوسفسکی، هافبک جوان تیم ملی سوئد در آمد. 

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان به درگیری لفظی میان دیان کولوسفسکی هافبک جوان تیم ملی سوئد و یان اندرسون، سرمربی سوئد واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت آفتون بلات سوئد، شب گذشته تیم های سوئد و فرانسه در هفته اول لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که سوئد در خانه با نتیجه 1-0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه دیان کولوسفسکی، هافبک 20 ساله باشگاه یوونتوس نیمکت نشین بود و دقیقه 70 به بازی آمد که این مسئله خوشایند این بازیکن جوان نبود. دیان کولوسفسکی پس از شکست سوئد در پاسخ به سوال فیکس نبودنش در این مسابقه گفت:

فکر می کنم کمی عجیب بود اما باید به این تصمیم احترام می گذاشتم. امیدوار بودم پس از ورود به زمین بتوانم موثر باشم اما در واقع من از این که از ابتدا به میدان نرفتم، شوکه شدم. امیدوارم بتوانم در بازی بعدی از ابتدا به میدان بروم اما واقعا نمی دانم در آینده چه اتفاقی قرار است بیفتد.

یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد در واکنش به صحبت های کولوسفسکی گفت:

خواهیم دید که آیا او می تواند روز سه شنبه فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد یا خیر. در این خصوص صحبت خواهیم کرد. او در تمرینات مثل سایر بازیکنان تیم خوب بود. کولوسفسکی توانایی های بالایی دارد و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد. 

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سابق تیم ملی سوئد که از سوی یان اندرسون به جام جهانی 2018 روسیه دعوت نشد و رابطه جالبی با او ندارد، با انتشار یک توییت به مشکل پیش آمده میان کولوسفسکی و اندرسون واکنش نشان داد و طرف هافبک جوان یوونتوس را گرفت:

عجب شوخی مسخره ای. بار دیگر اثبات شد که افراد بی کفایت در مقام های اشتباه در حال خفه کردن فوتبال سوئد هستند. 

همچنین بخوانید:

اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد: زلاتان در برنامه ام برای جام جهانی، جایی ندارد ابراهیموویچ: سوئد بدون زلاتان تیم بهتری است و مدعی قهرمانی جام جهانی خواهد بود!  سوئد 0-1 فرانسه؛ فتح فرندز آرنا با تک گل ام باپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ دیان کولوسفسکی تیم ملی سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)



منبع:خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد هاشمی خواننده شد ؛ اولین حضور پس از جنجال کوروش کمپانی (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها