Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:08:25 GMT

جسد بی‌جان جوان غرق شده در تایباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۲۵۰۹

جسد بی‌جان جوان غرق شده در تایباد کشف شد

مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: پس از سه روز جستجو جسد بی‌جان جوان غرق شده در در سد استای تایباد، کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آتشیار علی حسینی، گفت: ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴ شهریور ماه جاری در پی تماس با آتش‌نشانی تایباد و گزارشی مبنی بر غرق شدن فردی در سد استای از بخش میان ولایت این شهرستان اکیپ امداد و نجات بلافاصله به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی تایباد به اتفاق نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند و عملیات غواصی و جستجو آغاز شد اما متأسفانه با تمام تلاش‌های صورت گرفته جسد فرد مذکور یافت نشد.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری تایباد، تصریح کرد: بعد از گذشت دو روز، از تیم غواصی آتش‌نشانی مشهد نیز درخواست کمک کرده و جستجو ادامه داشت تا اینکه بالاخره جسد بی‌جان فرد غرق شده کشف و به تحویل مقامات مسؤول شد.

حسینی افزود: این حادثه بر اثر سهل انگاری و عدم توجه به نکات ایمنی رخ داد. دو جوان روز جمعه برای تفریح به سد استای رفته بودند که متأسفانه متوفی برای شنا کردن وارد آب شده و در نهایت این اقدام منجر به مرگ او شد.

او خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بارها ذکر شده سدها جای شنا کردن نیست و امنیت لازم برای این کار را ندارد اما متأسفانه افراد موضوع را جدی نگرفته و مبادرت به این کار خطرناک دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جسد غرق شدن آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد