Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز قائدامینی روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید ۲۱۰ هزار دانش آموز  در ۲ هزار و ۹۰۰ فضای آموزشی مشغول به تحصیل شدند و ۱۵ هزار فرهنگی نیز کار آموزش را آغاز کرده اند، گفت:حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان خط قرمز آموزش و پرورش است.

به گفته وی، فعالیت آموزشی مدارس براساس ظرفیت کلاس‌های درس و برنامه‌ریزی که از قبل انجام شده آغاز شده است و اولویت حضور در کلاس درس و مدرسه با دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم است که معلمان با دانش آموزان و دانش آموزان با کادر آموزشی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ظرفیت هر کلاس درس بین هفت تا ۱۰ نفر است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب کلاس و همچنین همراه داشتن ماسک از سوی دانش آموزان کلاسهای درس برگزار می‌شود.

وی گفت: سقف حضور دانش‌آموزان در کلاس درس ۳۵ دقیقه است و مابقی فعالیت‌های آموزشی از طریق شبکه مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

قائدامینی افزود: در روز نخست بازگشایی مدارس ۹۰ درصد دانش‌آموزان دعوت شده برای حضور در کلاس درس در مدارس حاضر شدند.

به گفته وی ، امکان دسترسی آموزشی دانش‌آموزان به محتواهای آموزشی از طریق شبکه شاد، شبکه‌های آموزش تلویزیون و فضای مجازی و همچنین مدرسه مجازی در استان فراهم شده است و برای مناطقی که دسترسی به این تجهیزات نباشد درسنامه آموزشی تهیه شده است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار ۹۰۰ مدرسه مشغول تحصیل شدند که به مرور و براساس برنامه زمانبندی مدارس در کلاسهای درس حاضر می‌شوند.

در سال تحصیلی جدید ۱۵ هزار فرهنگی کار آموزش‌دانش‌آموزان را برعهده دارند.

بر اساس آخرین گزارش ستاد ملی کرونا، چهارمحال و بختیاری در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری مدارس ویروس کرونا بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری دانش آموزان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت