Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:28:41 GMT

۲۵ سال زندگی با هویت جعلی/ متهم تبعه افغانستان است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۲۷۸۵

۲۵ سال زندگی با هویت جعلی/ متهم تبعه افغانستان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، گفت: سی و یکم خرداد ۹۹ پرونده‌ای با موضوع جعل هویت در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: مفاد پرونده حاکی از آن بود، شاکی پرونده اداره ثبت احوال شهر تهران می‌باشد و اظهار می‌دارد شخصی ناشناس، از هویت یکی از شهروندان که م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

س نام دارد سو استفاده کرده و با دریافت کارت ملی، علاوه بر سکونت در ایران به مدت ۲۵ سال به همین هویت جعلی ازدواج نیز کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی موضوع در اختیار تیم جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: در گام نخست تحقیقات پلیسی در بررسی سیستمی مشخص شد، شخص جاعل بعد از ازدواج مجدداً طلاق گرفته است و اکنون یک فرزند مشترک دختر دارد.

وی با بیان اینکه مخفیگاه متهم ششناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی متهم در سی و یکم تیر ماه در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: متهم اعتراف کرد نام اصلی او جمال و تبعه کشور افغانستان می‌باشد که حدود ۲۵ سال پیش برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و اداری وارد ایران شده است و کارت ملی جعلی تهیه کرده و پس از افتتاح حساب مشغول به فعالیت شغلی شده است و ازدواج کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 5017154

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی جعل اسناد وزارت آموزش و پرورش محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا سال تحصیلی جدید آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران متروی تهران وضعیت راهها قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا ترافیک پلیس راهور محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای