Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: ترخیص تمام محموله‌های برنج تامین ارز شده قبل از ۳۱ مردادماه امسال، بلامانع است.

 ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: ترخیص تمام محموله‌های برنج تامین ارز شده قبل از ۳۱ مردادماه امسال، بلامانع است.

بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، تمام محموله‌های برنج وارداتی موجود در بنادر که تا قبل از ۳۱ مردادماه امسال وارد بنادر و گمرکات کشور شده‌ و دارای قبض انبار یا اعلامیه ورود هستند، بدون هیچگونه محدودیتی تخصیص و تامین ارز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تصمیم، ترخیص و توزیع این محموله ها مشمول ممنوعیت فصلی نخواهد بود.

ستاد تنظیم بازار همچنین مصوب کرد که ترخیص و توزیع تمام محموله‌های برنج تخصیص و تامین ارز شده قبل از ۳۱ مردادماه امسال، بلامانع بوده و مشمول ممنوعیت فصلی واردات برنج نیست.

همچنین بر اساس این مصوبات، تامین ارز و ترخیص محموله‌های برنج مربوط به ذخایر استراتژیک شرکت بازرگانی دولتی ایران شامل ممنوعیت فصلی نیستند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تامین ارز شده قبل از ۳۱ ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­مهندس سعید کاظمی افزود: از ابتدای راه‌اندازی سامانه تیتک در سال ۹۳ حدود ۹۲۲ قلم دارو از ابتدای زنجیره تا انتهای زنجیره قابل رصد بود که این تعداد در سال اخیر با ۹۰ درصد رشد به ۱۷۲۵ قلم رسیده است. وی افزود: با رصد دارو‌های حیاتی و استراتژیک در سامانه تیتک می‌توان تا حد قابل ملاحظه‌ای میزان نشت از زنجیره تامین را کاهش داد تا دارو به دست مصرف کننده اصلی برسد. مدیر کل فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو با اشاره به راه اندازی داشبورد‌های عمومی و مدیریتی در حوزه دارو تسریع کرد: داشبورد‌های عمومی شامل ترخیص، آمارنامه بر اساس تامین، آمارنامه دارویی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و داشبورد‌های مدیریتی شامل ترخیص، قیمت گذاری، جزئیات سیاست گذاری و قیمت مبنای بیمه در دسترس عموم مردم ذینفعان نخبگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور