Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:17:07 GMT

کارگاه حصیربافی در دیلم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۳۴۱۲

کارگاه حصیربافی در دیلم افتتاح شد

به گزارش ایرنا، فرماندار دیلم در این آیین گفت: این کارگاه به مناسبت هفته تعاون و در اجرای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری توسط یکی از بانوان فعال و باتجربه و بومی این شهرستان آغاز بکار کرده‌است.

احمد دشتی افزود: در راه‌اندازی این کارگاه  ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل منابع صندوق ملی توسعه توسط بانک توسعه تعاون با نرخ سود ۴ درصد  پرداخت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: سهم آورده متقاضی ۶۶۴ میلیون ریال است و محصولات این کارگاه باید در استان‌ها و کشورهای همسایه عرضه شود.

فرماندار دیلم اظهارداشت: بازارچه صنایع دستی و غذایی دیلم باید در ساحل راه‌اندازی شود که موجب معرفی ظرفیت، توانمندی و پتانسیل کارآفرینان خواهد شد.

وی با تقدیر از همت و تلاش کارآفرینان در حوزه‌های مختلف شهرستان بیان کرد: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در زمینه ایجاد رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و معضلات اجتماعی، از بخش‌های خصوصی و کارگاه‌های تولیدی با محوریت ایجاد اشتغال پایدار حمایت کرده‌است که در این ارتباط چندین طرح در حوزه روستایی شهرستان توسط کارآفرینان ایجاد و به بهره‌برداری رسیده‌است.

دشتی بر راه‌اندازی این پروژه‌ها که به اشتغال پایدار در شهرستان بویژه روستاها کمک می‌کند، تقدیر کرد و افزود: فرمانداری و مجموعه دستگاه‌های مربوطه با اهتمام کامل از چنین طرح های حمایت می‌کنند.

                                                   
   
سلطنت زرین بانوی کارآفرین و مسئول شرکت تعاونی زرین گسترنقش آذین لیراوی گفت: در این کارگاه علاوه بر تولید محصولات صنایع دستی، آموزش‌های لازم نیز به بانوان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

وی از حمایت و پشتیبانی تمامی نهادها و مسئولان در ایجاد این کارگاه تقدیر کرد و  افزود: بخشی از تولیدات کارگاه حصیربافی دیلم به استان‌های کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر و به فروش می‌رسد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها تعاون روستایی توسعه ایران جهش تولید توسعه روستایی بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی توسعه ایران جهش تولید توسعه روستایی بندردیلم تعاون روستایی توسعه ایران جهش تولید توسعه روستایی بندردیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند