Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:38:34 GMT

خبر بد تونی کروس به ستاره بایرن مونیخ!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۳۴۴۴

خبر بد تونی کروس به ستاره بایرن مونیخ!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید به دفاع از تصمیم یوواخیم لوو در مورد توماس مولر پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان توماس مولر در مسیر فتح سه گانه توسط بایرن مونیخ باعث شد بسیاری خواهان بازگشت این بازیکن به اردوی مانشافت شوند. اما تونی کروس، هافبک ژرمن ها مدعی شد هدف یوواخیم لوو تغییر نسل بوده و او در واقع به آینده تیم ملی آلمان فکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تونی کروس گفت: "توماس مولر یک فصل فوق العاده را سپری کرد، اما تصمیم سرمربی فقط معطوف به فرم امروز او نیست، بلکه پروژه ای برای چند سال آینده در نظر گرفته شده است. یوواخیم لوو می خواهد به بازیکنانی مانند سرژ گناربری، لروی سانه، کای هاورتز و تیمو ورنر فضا برای پیشرفت بدهد.

 

 

به همین دلیل احساسم به من می گوید که یوواخیم لوو تصمیم خود را عوض نمی کند. مسیر جدید به خوبی شروع شده و بازیکنانی مانند سرژ گناربری یا لروی سانه جای خالی بازیکنان گذشته را به خوبی پر کرده و در پست های خود رشد کرده اند. اگر دوباره به عقب بازگردید، چه اتفاقی رخ می دهد؟

 

اینکه برخی می گویند توماس مولر باید دوباره به ترکیب تیم ملی آلمان دعوت شد یک واکنش طبیعی است. اما یوواخیم لوو این تصمیم را واضح اعلام کرد. اگر یوواخیم لوو سه قهرمان جهان را کنار گذاشت دلیلش این نبود که آنها بازیکنان بدی بودند، اما او می خواست راهی جدید را آغاز کرده و به بازیکنان جوان اعتماد کند."

توماس مولر تونی کروس تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر تونی کروس تیم ملی آلمان یوواخیم لوو توماس مولر تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی بایرن مونیخ برای فصل آینده همچنان نامشخص است. پس از اعلام خبر جدایی توماس توخل در پایان فصل، گزینه اصلی باواریایی‌ها ژابی آلونسو بود که اعلام کرد در بایر لورکوزن می‌ماند. سپس به سمت یولیان ناگلزمان رفتند اما او هم قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کرد. درنهایت رالف رانگنیک که سرمربی‌گری تیم ملی اتریش را برعهده دارد، تبدیل به گزینه اول بایرنی‌ها شده است.

اولی هوینس در گفت‌وگوی جدیدش در مورد انتخاب رانگنیک گفت:«با او تماس گرفته شده و در حال صحبت هستیم. فکر می‌کنم ظرف یک هفته تصمیمی خواهیم گرفت.»

روند تصمیم‌گیری چگونه است؟
«ما در حال بحث در مورد این موضوع هستیم و مثلاً اگر یکی از تصمیم‌گیرندگان(اعضای هیئت‌مدیره) با مربی جدید مخالف باشد، او نمی‌آید و ما به سراغ گزینه دیگری می‌رویم. طبیعتاً فقط من نیستم که حق تصمیم‌گیری دارم و هربرت هاینر و دیگران نیز این حق را دارند.»

نظری در مورد ناگلزمان دارید؟
«با او تماس گرفته شد، اما نه از طریق من و رومنیگه، بلکه از طرف مکس ایبرل و کریستوف فرویند، که عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر آلمان در مسابقات یورو موفق باشد، این تصمیم درستی از سوی یولیان بوده است. اگر او شکست بخورد، فاجعه خواهد بود.»

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ