Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، در توضیح جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در  این جلسه طرح الحاق یک ماده به قانون خدمت وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت، طرحی که در آن پیشنهاداتی برای اعمال اصلاحاتی به این قانون  آورده شده و براساس آن نمایندگان به بررسی اصل موضوع قانون موجود درباره نظام وظیفه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه‌ای که با حضور نمایندگانی از وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه برگزار شد.

بررسی طرح تامین برق رایگان در کمیسیون انرژی مجلسبررسی شرایط کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در مجلس

 

وی افزود: در نهایت در این جلسه تاکید شد که بازنگری جامع در قانون نظام وظیفه عمومی یک ضرورت است موضوعی که به اخذ دیدگاه از دستگاه‌های همچون ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه نیاز دارد، لذا بررسی بیشتر به جلسات بعدی موکل شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل گفت:  سازمان پدافند غیر عامل براساس دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد اما قانون مشخصی ندارد این طرح برای قانونمند کردن این سازمان تهیه شده که امروز کلیات و سه ماده آن این طرح  تصویب شد و ادامه بررسی به جلسات بعدی موکول گردید.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی سازمان وظیفه کمیسیون امنیت ملی سازمان وظیفه کمیسیون امنیت ملی نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند