Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: من خواسته‌ای ندارم، اما دوست دارم به تصمیمات من احترام بگذارند و  اجازه بدهند ایده‌ها و  افکار خود را اجرا کنم. امیدوارم تصمیم اشتباهی نگیرم. تمام تصمیمات من درست نیست و  این امکان وجود دارد در جا‌یی اشتباه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنم کمتر اشتباه و آدم‌های قوی به جمع کادر فنی اضافه کنم.  

او ادامه داد: به هر حال همه بدانند که به دنبال این نیستم که دوستان خودم را در تیم سپاهان جمع کنم، چون می‌دانم کار سنگین است و افراد قوی  را می‌آورم که بتوانند به من و تیم کمک کنند. این طور نیست که به خاطر اینکه سال‌ها در سپاهان بودم، دوستان و افراد نزدیک را دور خودم جمع کنم. شاید برخی از افراد از تصمیمات من ناراحت شوند، اما سعی می‌کنم تصمیماتی بگیرم که به صلاح تیم باشد.  

کار خاصی برای لیگ قهرمانان آسیا نمی توانم انجام بدهم 

نویدکیا درباره برنامه خود برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعیتش این است که اگر بخواهم منطقی حرف بزنم خیلی نمی‌توانم کار خاصی برای این رقابت‌ها  انجام بدهم، چون ۷ - ۸ روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود و چند روز دیگر باید تیم راهی این مسابقات شود. تکسیرا  مربی پرتغالی در سپاهان است. جلسه‌ای امروز با او و ساکت داشتم. ما خیلی اختلاف سلیقه نداریم و مشکل ما یکی - ۲ بازیکن هستند که یک مقدار آسیب دیدگی و  بیماری دارند به همین علت نتیجه گیری در آسیا سخت است، اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد داشته باشیم.  

من یکی - ۲ تغییر در تیم ایجاد می کنم

سرمربی جدید سپاهان درباره تقویت  این تیم اصفهانی برای فصل بعد گفت: من در روز‌های اول به  ساکت و مسئولان سپاهان بیان کردم که سپاهان تیم خوبی است. همچنین  این طور نیست که بگویم سرمربی قبلی شرایطش بد بوده است و  تغییراتی انجام بدهم. به نظرم قلعه نویی تیم خوبی درست و نفرات خوبی به این تیم اضافه کرده است. من شاید یکی - ۲ تغییر در تیم ایجاد کنم وگرنه تیم ساختار خوبی دارد و نیاز به تغییرات آن چنانی ندارد.  

نویدکیا درباره وضعیت دستیاران خود بیان کرد: ما با همین کادر فنی به آسیا می‌رویم و بعد از آن در این باره  تصمیم می‌گیرم. همچنین به احتمال زیاد دستیار اول خود را امروز یا فردا معرفی می کنم. در صورت جمع بندی نهایی دستیار اول  به تیم اضافه می‌شود. من نمی‌توانم نام گزینه دستیاری ام را بگویم، چون هنوز قطعیت پیدا نکرده است. به هر حال  رحمان احمدی به تیم سپاهان اضافه شده است و مشکلی با او ندارم و سال‌ها در کنار هم بودیم. به نظرم حضور احمدی در تیم سپاهان  ایده خیلی خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید

نویدکیا سرمربی سپاهان شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم