Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در آیین تودیع و معارفه رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: حوزه فرهنگ به لحاظ برخورداری از اعتبارات دولتی بسیار فقیر، اما از حیث وجود افراد هنرمند، فرهنگ‌دوست، صاحب‌اندیشه و مدیران توانمند بسیار غنی و ثروتمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: از این حیث کسی که در این حوزه مسئولیتی را می‌پذیرد باید بداند اگر بخواهد به امید اعتبارات قطره‌چکانی دولتی باشد، موفق نخواهد بود.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: خوشبختانه کارنامه درخشان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این خطه بیانگر آن است که مدیران توانمندش با دست خالی پا به عرصه مدیریتی گذاشته با کمک منابع غیردولتی چراغ این حوزه را روشن نگاه داشتند و در نهایت با کارنامه پر و پیمان مسوولیت را به دیگری سپردند.

رستمی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه امروز از یک بعد دیگر حائز اهمیت و افتخار است و آن اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سکان هدایت را به دست یک زن سپرده و وی سومین مدیر دستگاه‌های اجرایی این خطه است که از بین بانوان فرهیخته برگزیده شده‌است.

او تصریح کرد: مهم ترین درخواست من از رییس جدید آن است تمام هم و غم خود را متوجه تکمیل و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه که دست کم به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد، متمرکز کند.

فرماندار تربت حیدریه در بخش دیگری بر استقلال مدیران در تصمیم گیری تاکید کرد: آن مدیری که حتی یک روز اجازه دهد از بیرون برایش تصمیم‌سازی کنند، او دیگر تا آخر قافیه را باخته و دچار خسران دنیوی و اخروی خواهد شد.

در این آیین از تلاش‌های محمد حسن‌زاده رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه تقدیر و فاطمه نخعی‌نیا به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع فرهنگی تامین اعتبار ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر