Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته قبل تمرینات را شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می‌دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

گل‌محمدی افزود: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته‌ایم. با وجود همه نامه‌هایی که زدم و صحبت‌هایی که از دو ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قراردادها را پیگیری کند تا ما بعد از اتمام لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آن قدر دیر عمل کردیم که این اتفاقات رخ داد و باید با تیمِ ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: ما یک هفته دیگر بازی داریم ولی هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده‌ایم. می‌دانید تیم‌های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب کرده‌اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه دو سال باشگاه ما هزینه کرده‌اند. با این تیم‌ها باید رقابت‌های سختی انجام دهیم ولی متأسفانه ما هنوز مشکلات پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده‌ام دروغ بوده است. فردا هم نامه عدم همکاری‌ام را به باشگاه ارائه می‌دهم و بعد از لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از پرسپولیس جدا می‌شوم. به خاطر تعهدی که به هواداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم ولی واقعا خسته شدم از این همه دروغی که در این مدت شنیدم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست