Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:40:48 GMT

کاشان| هیئات مذهبی مانع سوء استفاده کاسبان کرونا شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۴۱۱۵

کاشان| هیئات مذهبی مانع سوء استفاده کاسبان کرونا شدند

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم تغییر سبک زندگی با شیوع کرونا گفت: هیئات مذهبی جلوی سوء استفاده کاسبان کرونا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام عزاداری گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی بعد از ظهر امروز در جمع روسا و خادمان هیئات مذهبی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اقامه باشکوه هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: امسال عزاداری‌ها به شکلی جدید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اجرای طرح "هرخانه یک حسینیه" و "حسینیه تلویزیون ایران" در محرم و صفر سال جاری با شیوع ویروس کرونا افزود: با شیوع ویروس کرونا لزوم تغییر سبک زندگی بیش از پیش احساس می‌شود و در ماه محرم و عزاداری‌های این ایام جلوه‌ای از تغییر سبک زندگی را مشاهده کردیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در سال جاری هیئات مذهبی جلوی کاسبان کرونا را گرفتند، ابراز داشت: مسافرت‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، نقض دین و نقض حقوق شهروندی محسوب می‌شود که برخی از افراد به این حقوق توجه نکردند.

پروتکل‌های کرونایی در عزاداری‌های دهه نخست محرم به خوبی رعایت شدعزاداری یگان موتورسواران سپاه البرز در امامزاده حسن(ع) به روایت تصاویربیش از 2 هزار هئیت عزاداری با رعایت تمام نکات بهداشتی در البرز عزاداری کردند

وی ضمن اشاره به تقش تاثیرگذار خانواده، مدارس و معلمان، دانشگاه و اساتید در برگزاری هرچه بهتر مراسمات محرم و صفر در شهرستان آران و بیدگل گفت: با بازگشایی مدارس لازم است تا دانش‌آموزان به "سواد فضای مجازی"، "سواد بهداشت کرونایی" و "سواد حفظ سلامت" تجهیز شوند.

بایبردی رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئات مذهبی در عزاداری‌های ماه محرم‌الحرام را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: هیئات مذهبی نقش بسزایی در تغییر سبک زندگی شهروندان با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند و عزاداری‌های ماه محرم می‌تواند تمرین بسیار خوبی در این زمینه باشد.

انتهای پایم/801/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل تغییر سبک زندگی هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری با بارش شدید باران همراه شدند. بارش‌هایی که منجر به جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی شد.

خروش دوباره رودخانه فصلی و سیلابی شدن آن در حاشیه جاده قدیم شهرستان آران و بیدگل بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

منبع: حسن حفیظیان  - اصفهان

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل