Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان غذای گرم بین هزار خانوار محروم و نیازمند شناسایی شده شهری توزیع شد که با توجه به جمعیت خانواده ها در برخی جاها بیشتر از ۲ پرس غذا توزیع شد.

وی با بیان اینکه  پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی بین خانواده های محروم شهرستان توسط گروه های جهادی، سپاه، هیات ها و پایگاه های مختلف از ابتدای شیوع کرونا به صورت مستمر ادامه دارد،  گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز خانواده های بی بضاعت ۶۰۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریحانی افزود: همچنین در این مرحله توسط سپاه این شهرستان ۵۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، برنج، مرغ، حبوبات، ماکاروانی، سویا و غیره هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

در این رزمایش افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و بانیان مساجد شناسایی می‌کنند و بسته‌های معیشتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرح حمایت معیشتی دولت شیروان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: راهبرد اصلی ما در این دولت مقاوم سازی و پایدارسازی سقف‌های لرزان است، زیرا به طور مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط است.

وی تاکید کرد: در محدوده بافت‌های فرسوده دو میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناکارآمد و فرسوده وجود دارد، این بناها جان مردم را در ۶۹۰ شهر به خطر انداخته است. بنابراین ما نوسازی را در اولویت قرار دادیم؛ زیرا موضوع جان انسان‌ها است. این ۱۶۷ هزار هکتار شامل ۶ هزار محله یعنی چهار هزار و ۴۰۰ بافت فرسوده و تاریخی و یک هزار و ۱۷۰ سکونتگاه است و فقط ۳۰۰ هزار کوچه در آن وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای نوسازی این بافت‌های فرسوده با سه چالش اساسی مواجه بودیم که نخستین چالش خود مردم ساکن در این بافت‌ها هستند. همچنین ۴ چالش نوسازی در سند تحول دولت آمده که راهکار این است ما با بسته‌های تشویقی مختلف، سرمایه گذاران را ترغیب به نوسازی کنیم.

این مقام مسؤول تاکید کرد: بیش از ۵۴۶ شهر بسته‌های تشویقی شهرسازانه را اجرا می‌کنند؛ به طوری که آمار صدور پروانه نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۲ رکورد نوسازی در محدوده بافت‌های فرسوده در بازه زمانی بعد از انقلاب شکسته شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: گام اول را با همکاری بسیج مستضعفان و بسیج سازندگی برداشتیم و تا الان ۴۶۷ حلقه میانی ایجاد کردیم که در محلات هدف بازآفرینی به ارائه خدمات می‌پردازند. این اتفاق جدیدی است که قصد داریم این تعداد را به ۲۰۰۰ حلقه برسانیم.

کد خبر 6094227 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی