Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@18:53:18 GMT

استقلال با بمب برگشت؛ یحیی تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۴۴۳۹

استقلال با بمب برگشت؛ یحیی تهدید کرد

به گزارش ایرنا، در دهمین روز از نقل و انتقالات فوتبال ایران اتفاقات بسیار جالب و مهمی رخ داد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشت. وریا غفوری برای ۲ سال قراردادش را با این تیم تمدید کرد و به شایعات پایان داد. محمد رشید مظاهری هم سرانجام پس از مذاکرات فراوان راهی تیم آبی‌پوش تهرانی شد و به نوعی جانشین سید حسین حسینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تراکتوری‌ها به دنبال این هستند تا از او و استقلال شکایت کنند. در این روز مذاکرات محمدحسین مرادمند با آبی‌ها به نتیجه نرسید و علی دشتی نیز رسما اعلام جدایی کرد. حسین پورحمیدی دیگر گلر استقلال هم مانند سید حسین حسینی به انواع گوناگونی به درب خروج نزدیک شد.

اوضاع اما در پرسپولیس اصلا جالب نبود. یحیی در تمرین تهدید به جدایی کرد. چرا؟ چون علی علیپور هم مانند مهدی ترابی جدا شد و شایعه جدایی وحید امیری هم به گوش رسید. در این بین بشار رسن قراردادش را تمدید کرد و علی شجاعی هم برای انجام مذاکرات به باشگاه آمد و توافقات اولیه بین طرفین صورت گرفت.

سپاهان سرانجام خبری که منتظرش بودیم را رسمی کردند و محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند. نویدکیا جانشین قلعه‌نویی شد و باید دید با مدیریت محمدرضا ساکت این تیم به کجا می‌رسد. در سوی دیگر فولاد با محمد قاسمی‌نژاد به توافق رسید و این بازیکن ۲ فصل دیگر هم ماندنی شد.

جدایی ساکت الهامی از تراکتور هنوز قطعی شده است. با این وجود شنیده می‌شود علی دایی فاصله چندانی تا توافق نهایی با این تیم ندارد. در مشهد سومین خرید شهرخودرو از نساجی آمد و محمد عرفان معصومی به این تیم پیوست تا در مرکز خط میانی به میدان برود. مس رفسنجان هم با ناصر سالاری، گلر فصل قبل صنعت نفت به توافق رسید و این دروازه‌بان باتجربه اولین خرید محمد ربیعی شد.

در مجموع امروز را باید به نام استقلال بزنیم چرا که این تیم فعالیت رسمی خود را در نقل و انتقالات شروع کرد ولی پرسپولیس نتوانست آنگونه که انتظار می‌رفت عمل کند.

برچسب‌ها وریا غفوری باشگاه پرسپولیس علی علیپور محمد ربیعی محمد رشید مظاهری نقل و انتقالات سید حسین حسینی وحید امیری محمدرضا ساكت ناصر سالاری علی دشتی علی شجاعی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وریا غفوری باشگاه پرسپولیس علی علیپور محمد ربیعی محمد رشید مظاهری نقل و انتقالات سید حسین حسینی وحید امیری محمدرضا ساكت ناصر سالاری علی دشتی علی شجاعی وریا غفوری باشگاه پرسپولیس علی علیپور محمد ربیعی محمد رشید مظاهری نقل و انتقالات سید حسین حسینی وحید امیری محمدرضا ساكت ناصر سالاری علی دشتی علی شجاعی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد