Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیتی معاون آموزشی ‏و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این ۴ رشته جدید اخذ شده شامل رشته فرش گرایش مواد ‏اولیه و رنگرزی، رشته هنر اسلامی گرایش مطالعات تاریخی، رشته ریاضی گرایش ریاضی ‏مالی، رشته آمار گرایش علم داده‌ها در مقطع کارشناسی ارشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند از مهرماه امسال در رشته‌های ذکر شده دانشجو ‏می پذیرد، ‏افزود: اخذ مجوز در رشته‌های مذکور بر اساس سیاست‌های توسعه رشته‌ها در ‏دانشگاه بیرجند، به ویژه توسعه متوازان رشته‌ها بوده است. ‏

بیشتر بخوانید

 پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگترین طرح خیرساز دانشگاه بیرجند

آیتی اظهار کرد: امسال دانشگاه بیرجند برای اولین‌بار در مقطع کارشناسی رشته‌های ‏مهندسی ساخت و تولید، مدیریت دولتی و مهندسی پزشکی و مقطع کارشناسی ارشد ‏رشته‌های مهندسی معدن ـ معدن، زیست فناوری ـ صنعت و محیط زیست، بیومکانیک ‏ورزشی، مهندسی برق ـ کنترل، هنر اسلامی ـ مطالعات تاریخی، آمار ـ علم داده، ریاضی ـ ‏ریاضی مالی، فرش ـ مواد اولیه و رنگرزی و هیدروانفورماتیک دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی