Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@13:03:04 GMT

خنثی کردن توطئه‌ای خطرناک علیه امنیت ملی کویت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۵۱۳۵

یک مقام ارشد امنیتی کویت فاش کرد که یک توطئه خطرناک علیه امنیت ملی این کشور را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، این مقام کویتی گفت که امروز یکشنبه دو افسر این کشور که مسئولیت‌های حساسی را داشتند، دستگیر شدند و دادستانی شروع به بازجویی مستقیم از آنها کرده زیرا متهم به خیانت به وطن و مسئولیت خود هستند و اسناد و مدارک محرمانه‌ای در ارتباط با امنیت ملی کویت را در سال ۲۰۱۹ به سرقت برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه کویتی «القبس» اعلام کرد که این دو افسر با یک شبکه گسترده کار می‌کردند که شامل شماری از نظامیان، نمایندگان و افراد با نفوذ بوده و اسناد بسیار مهمی را به خارج از کویت منتقل کردند و ارتباط آنها با طرف‌هایی در لندن هم رصد شده است.

«ریاض العدسانی» یک عضو پارلمان کویت درباره این موضوع گفت: «ما واقعیت‌ها را فاش خواهیم کرد. همدستی، فریب و خیانت به وطن و وظیفه وجود دارد».

او افزود:« اطلاعات زیادی در مورد صندوق مالزی با همدستی برخی از نیروهای وزارت کشور به خارج و داخل کویت منتقل شده است و همه این موارد به زودی فاش خواهد شد».

ولی‌عهد کویت اخیرا به دنبال انتشار فایل‌های صوتی منتسب به دستگاه اطلاعات امنیت ملی کویت در شبکه‌های اجتماعی درباره برخی تلاش‌ها برای فتنه انگیزی و ایجاد شکاف و هرج و مرج در کشورش هشدار داد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کویت ولی عهد کویت کویت ولی عهد کویت روزنامه کویتی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟