Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس اداره منابع طبیعی رودسر، از آزادسازی ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ساحلی شهرستان رودسر خبر داد و گفت: همچنین ۵۰ هزار مترمبرع از اراضی جنگلی از ۱۰ متصرف پس گرفته شد.

محمدرضا کشاورز در گفت وگو با ایسنا، از آزادسازی ۱۰ هزار مترمربع از اراضی ساحلی شهرستان رودسر خبر داد و اظهار کرد: سه متصرف این زمین های ملی را در گسکرمحله این شهرستان تصرف کرده بودند که آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متصرفان اراضی ملی مذکور را با سیم خاردار محصور کرده بودند، گفت: متصرفان پس از تصرف برای تهیه مدارک جعلی مالکیت جهت فروش این اراضی ملی نیز اقدام کرده بودند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودسر، ارزش زمین های ملی رفع تصرف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کشاورز همچنین از رفع تصرف اراضی جنگلی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ‏ارزش اراضی جنگلی رفع تصرف شده پنج میلیارد تومان برآورد شده است.

وی متذکر شد: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودسر در جریان این آزادسازی، ۵۰ هزار مترمربع از زمین های ملی در روستای لردبن بخش رحیم آباد را با حکم قضایی از ۱۰ متصرف پس گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رفع تصرف از اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان