Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@10:59:01 GMT

گرامی به تیم فوتبال سایپا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۵۳۱۹

گرامی به تیم فوتبال سایپا پیوست

خبرگزاری میزان- مدافع وسط فصل گذشته پارس جنوبی جم به تیم فوتبال سایپا پیوست. تاریخ انتشار: 22:41 - 16 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۳۵۴۳

خبرگزاری میزان -فریبرز گرامی، مدافع وسط فصل گذشته پارس جنوبی جم به تیم فوتبال سایپا پیوست.

تیم پارس جم با توجه به سقوط به لیگ یک در شرایط خوبی قرار ندارد و بازیکنان این تیم نیز یکی پس از دیگری راهی تیم‌های دیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مدافع فولاد خوزستان قرارداد خود را تمدید کرد

تیم سایپا با ابراهیم صادقی در فصل جدید به عنوان سرمربی مانند فصل نوزدهم وارد مسابقات خواهد شد و این روز‌ها در حال تکمیل تیم و‌ برطرف کردن نقاط ضعف خود است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فریبرز گرامی تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان

بال هلندی اینتر به خاطر حرکتی که در جریان جشن قهرمانی این تیم انجام داد، احتمالاً جریمه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در جریان جشن قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) اینتر در خیابان‌های شهر میلان بابت کسب بیستمین اسکودتو، دنزل دومفریس بال هلندی نراتزوری در حالی که داخل اتوبوس روباز اینتر حضور داشت، از یک هوادار درخواست کرد بنری را که در دست داشت به او بدهد، بنری که مدافع اینتر با بالای سر بردن آن ممکن است به دردسر بیفتد.

در بنری که دومفریس بالای سر برد، سر تئو هرناندس روی بدن یک سگ گذاشته شده و دومفریس با قلاده و زنجیر او را تحت‌کنترل خود دارد. این دو بازیکن در دربی دلامادونینا که دوشنبه هفته پیش در چارچوب هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا برگزار شد و اینتر با برتری 2 بر یک مقابل میلان، قهرمانی زودهنگامش را مسجل کرد، با هم درگیر شدند که همین منجر به اخراج آنها در دقیقه 3+90 شد.

حالا خبر می‌رسد که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را در مورد دنزل دومفریس بابت بنری که شب گذشته در جریان جشن قهرمانی اینتر در دست داشت و تئو هرناندز را به نوعی مسخره کرد، دنبال می‌کند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی بال هلندی اینتر به طور قطع جریمه خواهد شد.

همچنین در جریان جشن قهرمانی شب گذشته اینتر، هواداران این تیم شروع به سر دادن شعارهایی علیه رافائل لیائو و تئو هرناندس (دو بازیکن میلان) کردند که بلافاصله بازیکنان اینتر که میکروفن در دست داشتند، از آنها خواستند که این کار را نکنند و تنها به تشویق اینتر بپردازند.

اینتری‌ها بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر تورینو را در ورزشگاه سن‌سیرو از پیش رو برداشتند و سپس راهی جشن خیابانی خود شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو