Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسولیس گفت: وقتی ویزای سفر علی علیپور به پرتغال امروز صادر شده است، چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

مهدی رسول‌پناه، پس از خروج از این باشگاه با سؤالات برخی از هواداران پرسپولیس روبرو شد که به آنها پاسخ داد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه چرا با رقم درخواستی علی علیپور برای تمدید قرارداد با پرسپولیس موافقت نشد، اظهار داشت: بحث این نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی امروز برای او ویزا شده است، معنایش چیست؟ ما بیشترین رقم را به علیپور داده بودیم. او بازیکن با اخلاق و ارزشمند پرسپولیس است، اما به صورت قانونی نمی‌توانستیم جلوی او را بگیریم.

وی افزود: ما قرارداد بشار رسن را تمدید کرده‌ایم و قرار است قرارداد یکی دو بازیکن دیگر نیز نهایی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ، گفت: اولویت اصلی ما بستن تیم تا پیش از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم هزینه‌های بالایی دارد و امیدوارم سریع این مسائل حل شود. البته سعی می‌کنیم پرداختی دیگری به برانکو داشته باشیم.

رسول‌پناه در مورد اینکه آیا به خاطر صحبت‌های یحیی گل‌محمدی با او صحبت خواهد کرد، گفت: حتما با او صحبت می‌کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های هواداران با این سؤال روبرو شد که چرا وحید امیری قصد جدایی دارد، تصریح کرد: امیری مشکلی ندارد و ماندنی است. ایشان یک بندی برای جدایی دارد که مثل بقیه بازیکنان است. امیری یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و در قراردادش آمده که در قبال داشتن پیشنهاد 400 هزار دلاری می‌تواند جدا شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه مذاکره مالک باشگاه تراکتور تبریز با امیری گفت: اینها شایعه است. یکی از کارهای مهم ما، تمدید قرارداد بشار رسن بود. آنهایی که عشق پرسپولیس را داشته باشند، ماندنی هستند. ما تعهداتی داریم که نسبت به آنها عمل کرده‌ایم.

رسول‌پناه در پاسخ به این سؤال که آیا برای نقل و انتقالات سقفی تعیین شده است، گفت: بله، سقف گذاشته‌ایم. قراردادها منصفانه و روی حساب و کتاب است. این سقف را گذاشتیم که خدای ناکرده تبعیضی بین بازیکنان ایجاد نشود. این سقف از سوی هیئت مدیره گذاشته شده است.

وی در واکنش به بحث استعفایش از باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود قراردادهای امسال ترکمنچای است، گفت: قطعا از یکی دو قرارداد رونمایی خواهیم کرد تا ببینند از سال گذشته کمتر است.

رسول‌پناه با این سؤال روبرو شد که ظاهرا علیرضا بیرانوند به زور راهی آنتورپ بلژیک شده است، گفت: این برداشت اشتباه است و اطلاعات کاملی ندارید!

وی در پایان گفت: پرسپولیس با جذب یکی دو بازیکن دیگر کامل می‌شود./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرپرست باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!