Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که از رشید مظاهری و استقلال شکایت خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاه منصوری مشاور حقوقی باشگاه تراکتور در گفت ‌و گو با رادیو جوان درباره قرار داد رشید مظاهری اظهار داشت:

این از مواردی است که آدم را در تعجب فرو می‌برد چرا که این عمل مصداق بارز نقض تمام قوانینی است که برای فیفا و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران قصور و تخطی تلفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این دلیل که رشید مظاهری با باشگاه تراکتور قرارداد سه ساله دارد و این قرار داد در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت شده و سال اول آن به اتمام رسیده و دو سال باقی مانده آن برقرار است.

شاه منصوری مشاور حقوقی باشگاه تراکتور که وکیل فدراسیون فوتبال نیز هست، افزود:

تا آنجایی که من می ‌دانم هیچ ‌گونه توافقی برای جدایی رشید مظاهری از باشگاه تراکتور با مدیران این باشگاه صورت نگرفته است بنابراین امکان انعقاد قراداد موازی برای این بازیکن وجود ندارد. مظاهری یک بازیکن با اخلاق است و سالیان سال است که ما جز نیکی از ایشان نشنیده ام چطور ممکن است که قراردادی بسته است. فکر میکنم که در این حوزه، اطلاعات کامل به باشگاه بزرگ استقلال نرسیده است چرا که ایشان بازیکن تیم تراکتور است و باشگاه نیاز خود را به این بازیکن اعلام کرده است.

شاه منصوری با اشاره به جلسه کمیته انضباطی در روز سه شنبه ساعت ۲ بیان کرد:

در این جلسه عدم حضور این بازیکن در تمرین‌ها و دو مسابقه پایانی جام حذفی بررسی خواهد شد؛ و درصورت محکوم شدن به موجب آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن ۴ تا ۶ ماه محروم خواهد شد به علاوه غرامتی که فرد و باشگاه مقصد به عنوان تحریک کننده به نقض، باید به باشگاه مبدأ پرداخت شود.

وی در پایان تصریح کرد:

با توجه به تمکن و استطاعت مالی باشگاه‌ها رقم‌های بالای در قرارداد‌ها سبب می‌شود که در پایان فصل سیل انبوه پرونده‌ها به سمت کمیته وضعیت سرازیر شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور رشید مظاهری استقلال تراکتور رشید مظاهری نقل و انتقالات 1399 نقل و انتقالات ایران باشگاه تراکتور رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود