Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی یوردخانی مدیرعامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان با اشاره به اینکه این دستگاه اولین دستگاه بسته بندی حرفه‌ای در غرب استان است که به همت تعاونی عشایری گرمسار و آرادان وارد فاز اجرایی شده است گفت: دستگاه سیلاژ ذرت علوفه‌ای با هدف بسته بندی ذرت علوفه‌ای خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دستگاه سیلاژ قابلیت بسته بندی روزانه ۵۰ تن ذرت علوفه‌ای و ماهانه ۱۵۰۰ تن را دارد.

مدیرعامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان بیان کرد: برای بهره برداری از این دستگاه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

یوردخانی اضافه کرد: در این مرحله برای ۷ نفر و در فاز توسعه نیز برای ۱۵ نفر از جوانان روستایی اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذرت علوفه ای ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان خبر داد.

 علی اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به به‌سازی محور ابهر_مرشکن که یکی از مطالبات مردمی بود، اظهار کرد: سال گذشته ۵ کیلومتر اجرای عملیات بهسازی رویه و روکش آسفالت در محور ابهر _مرشون انجام شد و امسال نیز با پیگیری‌های مستمر و تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی، ۸ کیلومتر از این محور آغاز شد.

وی در ادامه افزود: برای بهسازی این محور جمعا ۵ هزار تن آسفالت با استفاده از ۸ دستگاه کمپرس و ۳ دستگاه غلطک جهت بهسازی روکش بکار گرفته شده است.

عطوفی با بیان این‌که نقش این محور در شهرستان بسیار فراتر از یک محور روستایی صرف است، تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار مابقی این محور در اولویت قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان ابهر توضیح داد: لکه‌گیری راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، علف‌زنی، اصلاح شیب‌های شیروانی، قنو زنی محورها و تعریض محور آرامستان رضا به طول ۳ کیلومتر به صورت امانی در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی