Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که یگان پهپادی این کشور عملیات گسترده‌ای علیه اهداف نظامی و حساس عربستان سعودی در جنوب غرب این کشور انجام داده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که یگان پهپادی این کشور عملیات گسترده‌ای علیه اهداف نظامی و حساس عربستان سعودی انجام داده است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در دولت نجات ملی شامگاه یکشنبه در توییتی با اعلام این عملیات نوشت: «سلاح هوایی ارتش با چند پهپاد حمله گسترده‌ای به مراکز نظامی و اهداف حیاتی در فرودگاه بین‌الملل "أبها" انجام داده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این عملیات را «دقیق» خواند و گفت که عملیات امشب در واکنش و پاسخ به تشدید حملات هوایی مداوم ائتلاف سعودی به یمن و محاصره این کشور از سوی ائتلاف مذکور صورت گرفته است.

ائتلاف سعودی طی هفته‌ای اخیر ده‌ها حمله هوایی به استان‌های شمال غربی و استان صنعاء که در کنترل دولت نجات ملی است، انجام داده و در این حملات شمار زیادی غیرنظامی کشته یا زخمی شده‌اند.

عربستان سعودی و امارات از ششم فروردین ۱۳۹۴ علیه یمن و انقلاب این کشور اعلان جنگ کرده و شدیدترین حملات هوایی را علیه این کشور داشته‌اند.

با گذشت بیش از پنج سال از تهاجم این دو کشور در قالب ائتلاف ضد یمنی، اهداف اعلام شده از این لشکرکشی نه‌تنها محقق نشده که یمن در آستانه تجزیه به سه بخش است و عربستان سعودی چشم طمع به استان‌های شرقی مانند المهره دوخته و امارات با مزدوران یمنی خود موسوم به شورای انتقالی جنوب، استان‌های جنوبی از عدن و أبین گرفته تا جزیره سقطری را به اشغال خود درآورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش یمن پهپاد جاسوسی عربستان عربستان سعودی انجام داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه