Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان به همراه معاون امداد و نجات استان در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در اولین لحظات وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در شهرستان رامیان به منظور بررسی ارزیابی‌های اولیه توسط تیم‌های امدادی در منطقه وقوع زمین لرزه حضور یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از آماده‌باش هلال احمر این شهرستان و اعزام به رامیان برای کمک به آرامش مردم این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر نودهی اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه در ساعت ۲:۰۴ دقیقه در شهرستان گنبدکاووس بلافاصله نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده و به منظور ارزیابی وضعیت و کمک به آرامش مردم به محل رامیان وقوع زلزله اعزام شدند.

گفتنی است زمین لرزه 5.1 در مقیاس ریشتر شهرستان رامیان در ساعت 2 و چهار دقیقه و ۲۴ ثانیه به وقوع پیوست.

براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله در عمق 9 کیلومتری زمین و در 55.1 طول جفرافیایی و 37.02عرض جغرافیای در حوالی رامیان رخ داده است.

این زلزله در 61 کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان، 189 کیلومتری ساری، 9 کیلومتری شهرستان آزادشهر و 10 کیلومتری شهر خان ببین اتفاق افتاد.

شدت زمین لرزه به حدی بود که شهرهای استان‌های همجوار از جمله مازندران، سمنان و خراسان‌شمالی این زلزله را احساس کردند.

انتهای پیام/83004/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله هلال احمر زمین لرزه گلستان زلزله رامیان هلال احمر زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است.

گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است.

کد خبر 6090180

دیگر خبرها

  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند