Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:06:42 GMT

نوازی: رحمتی باید از یک جایی مربیگری را آغاز می‌کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۶۲۶۷

نوازی: رحمتی باید از یک جایی مربیگری را آغاز می‌کرد

«محمد نوازی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تلاش کادر مربیگری‌ جدید شهر خودرو بر این است تا بتوانیم تا تیمی را بسازیم که بتواند از نام و اعتبار شهر مقدس مشهد دفاع کند.

وی افزود: بازیکنان مستعد و جوانی در شهر خودرو حضور دارند که می‌توانند به شهر خودرو کمک کنند و به طور حتم با اضافه شدن چند بازیکن حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا می‌کوشیم نتایج قابل قبولی را به دست آوریم هر چند راه سخت و دشواری برای صعود پیش رو داریم.

نوازی تصریح کرد: «سید مهدی رحمتی» با پیشنهاد از مدیران باشگاه روبرو شد و سرمربیگری‌ شهر خودرو را قبول کرد. به هر حال هر فوتبالیستی باید از جایی کارش را به عنوان مربی آغاز کند.

وی تاکید کرد: رحمتی اعلام کرده در صورتی که شهر خودرو بتواند دروازه‌بان جذب کند فصل آینده بازی نخواهد کرد، اما در صورتی که این اتفاق نیفتد همچنان درون دروازه خواهد ایستاد.

مربی شهر خودرو در پایان گفت: برای استقلال تیمی که سال‌ها در آن حضور داشته‌ام نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا سید مهدی رحمتی محمد نوازی شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا سید مهدی رحمتی محمد نوازی شهر خودرو مشهد اختصاصی ایرنا سید مهدی رحمتی محمد نوازی شهر خودرو مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • چشم نوازی چشمه غربالبیز در دل طبیعت شهر مهریز + فیلم
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل