Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی والیبال ایران گفت: هدف فدراسیون والیبال برای تیم ملی بزرگسالان آرمانی است بنابراین نیاز است که یک مربی درجه یک در کنار تیم باشد تا این هدف محقق شود.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره تصمیم فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی خارجی گفت: با توجه به آرمان و هدفی که فدراسیون والیبال برای تیم ملی تعیین کرده است، این نیاز حس می‌شود که یک مربی خارجی درجه یک هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال ایران یکی از هشت تیم قدرتمند برتر دنیاست و قابلیت‌های بالایی دارد. اگر از ظرفیت بازیکنان به خوبی استفاده شود و یک کادر فنی قدرتمند هم در کنار آنها باشد، به طور حتم حتی شانس کسب سکو در المپیک هم وجود دارد. هدف فدراسیون والیبال این است که تیم ملی کشورمان جزء چهار تیم برتر المپیک باشد و به همین دلیل حساسیت و دقت برای انتخاب سرمربی بالا رفته است.

وی اظهار کرد: امیدوارم در نهایت انتخاب عاقلانه‌ای صورت بگیرد و تیم ملی در کنار یک کادر فنی قدرتمند در مسابقات المپیک بهترین عملکرد را داشته باشد. در حال حاضر در تیم ملی والیبال کشورمان، نسل طلایی از بازیکنان حضور دارد. بدون شک داشتن تیم قدرتمند در رده بزرگسالان، ویترین هر فدراسیون است و اگر تیم ملی در مسابقات المپیک و جهانی نمایش قابل قبولی نشان دهد، موجب افتخار و سربلندی فدراسیون مربوطه خواهد شد.

مربی والیبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا او هم موافق انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال است؟ گفت: من جزء اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال هستم و در جلسه‌ای که برگزار شد، حضور داشتم. به عنوان کسی که سال‌ها در والیبال ایران کار مربیگری انجام دادم و حتی هدایت تیم ملی را هم بر عهده داشتم، همیشه و هر جا از مربی ایرانی حمایت کرده‌ام. در این جلسه هم از عملکرد مربیان ایرانی دفاع کردم اما سیاست فدراسیون بر آرمانگرایی است؛ به این خاطر که تیم ملی بسیار خوبی در رده بزرگسالان داریم اما در جلسه هیئت رئیسه هم من گفتم اگر قرار باشد که یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی انتخاب شود، باید یک مربی تراز اول و درجه یک باشد.

کارخانه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد در میدان المپیک تیم ملی با یک مربی معمولی خارجی در جایگاه هشتم قرار بگیرد، بهتر است این اتفاق با یک مربی ایرانی رقم بخورد. حتی اگر تیم ملی با یک مربی ایرانی در جایگاه دهم قرار بگیرد، ارزش آن بالاتر از حضور یک مربی خارجی معمولی در کنار تیم است.

وی در مورد انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان کرد: یک لیست 13 نفره از مربیان خارجی تهیه شده که اعضای کمیته فنی با بررسی رزومه آنها باید بهترین گزینه را انتخاب کنند. فدراسیون تمایل دارد مربی انتخاب کند که تجربه حضور در المپیک را داشته باشد. آلکنو مربی بزرگ و قابل قبولی است. او قهرمان المپیک است و رزومه بسیار قوی دارد. امیدوارم در نهایت هر کسی که انتخاب می‌شود، به منافع والیبال ایران کمک کند و باعث پیشرفت این رشته شود. تمام مربیان مورد نظر، گزینشی هستند و قرار است بر اساس رزومه‌ای که دارند مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال سرمربی تیم ملی والیبال رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه آلکنو فدراسیون والیبال والیبال ایران مربی خارجی تیم ملی یک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز با استفاده بهینه از ضربات کرنر ‏موفق شد تاتنهام را شکست دهد و یکی از موانع بزرگ خود در ‏هفته‌های پایانی لیگ برتر را پشت سر بگذارد. ‏

یکی از علت‌های اصلی موثر بودن کرنرهای آرسنال یک مربی فرانسوی ‏است: نیکلاس ژوور که به عنوان مربی ضربات ایستگاهی در کادر فنی ‏میکل آرتتا حضور دارد. ‏

نیکلاس ژوور علاوه بر نقشی که در زهردار بودن آرسنال روی ضربات ‏ایستگاهی داشته به یک دلیل دیگر هم در انگلیس مشهور است. او ‏بعد از گل‌های آرسنال خوشحالی‌های پرشوری کنار خط انجام می‌دهد و ‏بارها تصاویر او درحالی‌که روی سر میکل آرتتا پریده سوژه شبکه‌های ‏اجتماعی شده است. ‏

این اتفاق امروز در دربی شمال لندن تکرار شد. وقتی آرسنال در دقیقه ‌‏38 توپچی‌ها برای دومین بار روی کرنر توسط کای هاورتز به گل ‏رسیدند، ژوور بار دیگر در کنار خط سر از پا نمی‌شناخت. درحالی‌که ‏میکل آرتتا نسبتا خونسرد مانده و تنها با بالا بردن هر دو دستش به ‏گل به خودی تاتنهام واکنش نشان داد نیکلاس ژوور بعد از بالا و ‏پریدن و فریاد زدن‌ به سمت آرتتا آمده و درحالی‌که آرتتا سعی داشت از ‏او فرار کند روی سر سرمربی آرسنال پرید. ‏

خوشحالی‌های خاص مربی ضربات ایستگاهی آرسنال خاطره دوران ‏حضور بهزاد غلامپور در کادر فنی استقلال و خوشحالی‌های بعد از گل ‏خاص او را زنده کرد. ‏

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم