Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-30@02:23:46 GMT

مکزیک از این پس پروژه جدید نفتی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۶۷۹۷

مکزیک از این پس پروژه جدید نفتی ندارد

یک گروه صنعتی اعلام کرد که هیچ پروژه جدید نفتی در برنامه توسعه انرژی مکزیک پیش‌بینی نشده است.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مرلین کوکران، رئیس یک گروه بازرگانی بخش نفت روز پنجشنبه (۱۳ شهریورماه) اعلام کرد که طرح دولت مکزیک برای تقویت بخش انرژی که ممکن است در هفته‌های آینده رونمایی شود، احتمال می‌رود شامل هیچ پروژه جدید اکتشاف یا برداشت ازسوی شرکت‌های خصوصی یا خارجی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرح ارائه شده از طرف آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهوری مکزیک برای سرمایه‌گذاری احتمالی در زیرساخت‌ها با هدف تقویت اقتصاد بیمار مکزیک، محور مذاکرهات اخیر با لابی‌های مهم تجاری از جمله انجمن شرکت‌های نفتی مکزیک (AMEXHI) بوده است.

 

رئیس این گروه بازرگانی بخش نفت گفت: احتمال می‌رود گفت‌وگوها موضوعی به غیر از اجرای پروژه‌های جدید اکتشاف و برداشت باشد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، این مقام پیشین وزارت انرژی مکزیک و شرکت خدمات میدان‌های نفتی شلمبرژه تصریح کرد: بعید است دولت لوپز اوبرادور اجازه هرگونه سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت نفتی دولتی (پمکس) را صادر کند.

 

 

برچسب هاحفاری نفت مکزیک

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: حفاری نفت مکزیک آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت