Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشاورز حسین آبادی از کمک حدود ۲۰۰ میلیون تومانی اقشار مختلف مردم قزوین به نیازمندان برای تأمین ودیعه مسکن مستأجران نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «علی اصغر کشاورز حسین آبادی» بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین ادامه داد: طی پنج ماه گذشته سال جاری یکی از خیران قزوینی مبلغ 70 میلیون تومان برای تأمین ودیعه مسکن چهار خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد قزوین مساعدت کرده است.

 

وی عنوان کرد: این خیر قزوینی که نخواست نامش فاش شود، در مقاطع مختلف نسبت به مساعدت به محرومان و نیازمندان مساعدت هایی را داشته است البته از ابتدای سال جاری هم تاکنون بیش از 150میلیون تومان از طریق خیران و حامیان محترم در قالب ودیعه مسکن مددجویی به خانواده های نیازمند تحت حمایت  و واجد شرایط مساعدت شده است.

 

کشاورز حسین آبادی افزود: با توجه به شرایط سخت تأمین مسکن برای نیازمندان، در بازدید مدیرکل کمیته امداد استان از 2 خانواده مددجو، 20 میلیون تومان ودیعه مسکن به هر کدام از این مددجویان اختصاص یافت.

 

وی اعلام کرد: در دیدار با چهار مددجوی مستأجر هم به 2 مددجو 5 میلیون تومان و به 2 مددجوی دیگر 7 میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: در مجموع اقشار مختلف مردم قزوین برای تأمین ودیعه مسکن مستأجران نیازمند در سال جاری حدود 200 میلیون تومان کمک کرده اند.

 

وی تأکید کرد: کمک ‌های خیران در حوزه مسکن تأثیر بسزایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، از این رو از اقشار مختلف مردم نیکوکار انتظار می رود با استمرار کمک های خود بستر رفع موانع و مشکلات نیازمندان را بیش از پیش فراهم کنند.

 

کشاورز حسین آبادی یادآور شد: با کمک های مردمی در حوزه مسکن به موفقیت هایی دست پیدا کرده ایم به طوری که در حال حاضر هیچ خانواده یتیم واجد شرایطی برای خرید مسکن در شهر قزوین نداریم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانواده های نیازمند مسکن کمیته امداد برای تأمین ودیعه مسکن میلیون تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ هزار داوطلب برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن نام نویسی کرده‌اند؛ تاکید کرد: دانشجویان تا امروز ۱۵ اردیبهشت مهلت نام نویسی دارند.

وی افزود: دانشجویان برای دریافت وام شهریه تا پایان اردیبهشت مهلت نام نویسی در سامانه صندوف رفاه دانشجویان وزارت علوم را دارند.

گنجی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، تمام وام‌های دانشجویی تا پایان تیر ۱۴۰۳ پرداخت خواهند شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: به دانشجویان شاغل و پردیس خودگردان هیچ نوع وامی تعلق نمی‌گیرد و فعلاً دانشجویان روزانه و شبانه در اولویت قرار دارند.

گنجی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۶۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۹۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۱۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید