Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرمحمدی، صبح دوشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: اگر کار انتقال آب به یزد انجام نمی‌شد، این استان به طور جدی با مشکل مواجه می‌شد همچنانکه اکنون هم هر کجا که از آب انتقالی برخوردار نیست، مردم با مشکلات جدی در حوزه تأمین آب شرب مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در بحث انتقال خط دوم به استان، حساب و کتابهای مالی و اعتباری و صرفه اقتصادی و… مدنظر نباشد بلکه بحث موجودیت استان مدنظر باشد و این درخواست چهار نماینده استان یزد است.

نماینده مردم تفت و میبد تصریح کرد: بحث خط دوم انتقال آب باید به طور ویژه عملیاتی شود و امیدوار به کمک و همراهی وزارت نیرو در این زمینه هستیم.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: عمده صنایع استان یزد در مسیر مهریز تا اردکان قرار دارند که امروز با مشکل مواجه هستند و نیاز است برخی از این صنایع را به شهرستانها به ویژه شهرستانهای محروم منتقل کنیم اما عدم وجود زیرساختهای اساسی مثل آب و برق مانع شده که امیدواریم با همراهی وزارت نیرو بتوانیم این مشکل را در یک بازه زمانی تعریف شده حل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: تقویت دیپلماسی اقتصادی می‌تواند به تولیدکنندگان کمک می‌کند و هرچه این دیپلماسی قوی‌تر باشد، صادرات را قوی‌تر می‌کند.

وی همچنین با اشاره به وجود هزار طرح نیمه تمام صنعتی و معدنی در استان یزد عنوان کرد: این طرح‌ها اشتغالزایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند تحولی جدی در بحث اشتغال استان یزد ایجاد کند که امیدواریم با همراهی وزارت نیرو، مشکلات زیرساختی آنها هرچه سریع‌تر برطرف شود.

میرمحمدی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از صنایع استان یزد یا با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند یا تعطیل هستند که امیدواریم کمک شود این مشکلات بر سر راه این صنایع که برخی از آنها زیرساختی است، برطرف شود.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد فعال است و این مشکلات را در دست بررسی دارد که با اعلام از سوی استان، انتظار همکاری برای رفع موانع وجود دارد.

کد خبر 5017464

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مجلس شورای اسلامی محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری عاشورا بازگشایی مدارس ماه محرم آمار کرونا هفته دولت بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود

محمدکعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

به گفته او فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

کعب عمیر می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش بر تسریع در انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان