Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:52:04 GMT

تنیس روی میز فعلا درخواستی برای آغاز مسابقات ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۷۰۱۸

تنیس روی میز فعلا درخواستی برای آغاز مسابقات ندارد

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه این فدراسیون درخواستی بابت آغار به کار فعالیت‌های این رشته نداده، گفت: فعلا هم تصمیمی برای ارائه چنینی درخواستی نداریم.

به گزارش "ورزش سه" مهرداد علی قارداشی در گفتگو با  مهر با تاکید بر اینکه فدراسیون تنیس روی میز هنوز برنامه مصوبی برای رویدادهای پیش رو ارائه نداده است، گفت: البته اینگونه اعلام شده که مسابقات قهرمانی جهانی اسفند ماه برگزار می شود اما این رقابت ها تا به امروز سه بار به تعویق افتاده و احتمال تغییر دوباره در زمان برگزاری آن بعید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مورد رقابت های باقی مانده گزینشی المپیک هم قرار است فدراسیون جهانی مهرماه بررسی نهایی خود را انجام داده و تصمیم گیری لازم را داشته باشد. آن زمان مشخص می شود که این رقابت ها برگزار می شود یا اینکه از طرف ITTF منتفی خواهد شد.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: بر همین اساس فعلا برنامه مشخص و قطعی در رده ملی نداریم که به خاطر آن ملزم به تشکیل اردوی ملی باشیم. بنابراین تاکنون درخواستی به ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر طرح شرایط و درخواست اخذ مجوز برای آغاز اردوها نداشته ایم و فعلا هم قصدی برای مطرح کردن این درخواست نداریم. بعد از اینکه فدراسیون جهانی در مورد مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی المپیک به جمع بندی رسید و آن را به صورت رسمی اعلام کرد، در مورد اخذ مجوز اقدام لازم را انجام خواهیم داد.


قارداشی در پاسخ به این پرسش که «شما می گوئید تاکنون درخواستی برای کسب مجوز آغاز فعالیت ها نداده اید درحالیکه اقدامات اولیه برای برگزاری لیگ برتر در فدراسیون شما انجام شده است. برای این رقابت ها هم درخواست کسب مجوز نداشته اید؟»، تاکید کرد: فدراسیون تنیس روی میز متقاضی کسب مجوز برای هیچ فعالیتی نبوده است حتی لیگ برتر؛ در مورد این رقابت ها اقدامات اولیه مثل ثبت نام تیم ها در حال انجام است اما هنوز به مراحل نهایی نرسیده ایم. هر زمان در مورد زمان لیگ و چگونگی برگزاری آن به جمع بندی رسیدیم، درخواست خود را برای کسب مجوز لازم مطرح می کنیم.


وی همچنین در مورد مسابقات گزینشی المپیک به یک موضوع اشاره کرد و گفت: به احتمال زیاد در صورتیکه فدراسیون جهانی تنیس روی میز قصد برگزاری قطعی این رقابت ها را داشته باشد، برای رقابت های آسیای میانه تایلند میزبان خواهد بود. ایران هم در این رقابت ها حتما شرکت می کند.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به ترکیب اعزامی به این رقابت ها نیز یادآور شد: پیش از این ترکیب نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری و شیما صفایی برای اعزام به مسابقات منطقه ای انتخابی المپیک انتخاب شده بودند. فدراسیون تصمیمی برای تغییر این ترکیب ندارد. در صورتیکه ITTF برنامه خود را برای برگزاری رقابت های گزینشی المپیک مصوب کند با همین ترکیب در آن شرکت خواهیم داشت.

 

 

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز گزینشی المپیک رقابت ها کسب مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی