Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقارن اعلام عملیات گسترده و سنگین پهپادهای یمنی به مواضع راهبردی عربستان در جنوب این کشور، ائتلاف سعودی اذعان کرد که تنها یک پهپاد را رهگیری کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات بزرگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه اهداف حساس و مواضع نظامی مهم عربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع شامگاه یکشنبه گفت یگان پهپادی یمن با چندین پهپاد، مواضع نظامی و اهداف حساس فرودگاه بین‌المللی «ابها» را هدف قرار داد که اهداف این حمله به‌دقت محقق شد.

سریع افزود هدف قرار گرفتن مواضع نظامی در فرودگاه ابها در واکنش به تشدید حملات مستمر متجاوزان و محاصره یمن صورت گرفته است.

خبرگزاری عربستان سعودی (واس) با اذعان به شکست این کشور در قبال حملات موشکی انصار الله تنها به رهگیری و ساقط کردن یک فروند پهپاد اشاره کرد.

اذعان به شکست در برابر انصار الله

شبکه العربیه به نقل از «ترکی المالکی»، سخنگوی این ائتلاف شامگاه یکشنبه مدعی شد که انصار الله این پهپاد را به سمت عربستان سعودی فرستاده بودند تا به مناطق مسکونی حمله کند.

این ائتلاف مدعی شد که دولت نجات ملی یمن همچنان به «هدف قرار دادن غیرنظامیان» ادامه می‌دهد و این ائتلاف درصدد است توانایی‌های نظامی این دولت را تضعیف و نابود کند.

ادعای رهگیری یک فروند پهپاد یمنی در حالی مطرح می‌شود که ارتش یمن از زبان سخنگوی خود از عملیات دقیق پهپادی به مراکز نظامی و حساس عربستان سعودی در فرودگاه أبها خبر داده است.

ائتلاف سعودی طی هفته‌های اخیر در چند نوبت مدعی رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپادهای دوربرد یمن در آسمان عربستان شده است. این ائتلاف مدعی شده است که انصار الله یمن این موشک‌ها و پهپاد را به سمت عربستان سعودی شلیک یا فرستاده است.

منابع یمنی می‌گویند ائتلاف با طرح ادعای انهدام موشک‌ها و پهپادهای یمن، حملات هوایی به یمن را که طی هفته‌های اخیر باعث کشته و زخمی شدن افراد غیرنظامی شده، توجیه کنند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: انصارالله ائتلاف سعودی پهپاد یمنی عربستان سعودی انصار الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین