Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@07:41:15 GMT

سپاهان در بسکتبال تیم داری می کند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۷۰۷۲

سپاهان در بسکتبال تیم داری می کند

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان، گفت: فولاد مبارکه بعد از بیست سال دوباره در بسکتبال تیم داری می‌کند که نشانه خوبی است. با محمدرضا ساکت در فولاد ماهان سابقه همکاری دارم که سال‌های خوبی برای بسکتبال اصفهان رقم زد و در زمان او قهرمانی جام ملت‌ها را به دست آوردیم.

جواد داوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تیم داری سپاهان در بسکتبال، اظهار کرد: سپاهان قصد تیم داری در بسکتبال دارد که اعلام آمادگی آن برای لیگ دسته یک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبال نسبت به روزهایی که رشته اول استان بود فاصله گرفته و سعی کردم این رشته را به روزهای خوب خود برسانیم و شادابی بسکتبال را به اصفهان باز گردانیم.

وی افزود: سالیان زیادی بیشتر بازیکنان تیم ملی بسکتبال از اصفهان انتخاب می‌شدند، اما در حال حاضر تعداد آنها محدود شده و در برخی پایه‌ها بازیکنی از اصفهان حضور ندارد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه دو نماینده از اصفهان در بسکتبال داریم و نیاز دیدیم یک تیم دیگر اضافه کنیم، تصریح کرد: فولاد مبارکه بعد از بیست سال دوباره در بسکتبال تیم داری می‌کند که نشانه خوبی است. با محمدرضا ساکت در فولاد ماهان سابقه همکاری دارم که سال‌های خوبی برای بسکتبال اصفهان رقم زد و در زمان او قهرمانی جام ملت‌ها را به دست آوردیم.

داوری در خصوص انگیزه بازیکنان بسکتبال از تیم داری سپاهان در لیگ برتر این رشته، خاطر نشان کرد: ورود سپاهان به بسکتبال انگیزه جوانانی که آینده دارند و می‌خواهند به تیم ملی برسند را چند برابر کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه نماینده از اصفهان در لیگ یک بسکتبال حضور دارند، گفت: فولاد مبارکه سپاهان، خانه بسکتبال گلنور و خانه بسکتبال کاشان در لیگ دسته یک قرار دارند، ذوب آهن در سوپر لیگ است و در لیگ دسته دو نامی نو فعال است.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان در رابطه با فعالیت‌های هیئت، اظهار کرد: امسال کرونا فعالیت‌ها را به صفر رساند، اما تمرینات استان را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم و ترجیح دادیم بازیکنان در شرایط مسابقه باشند. تیم‌های پایه خوبی در سطح کشور داریم که نشان از آینده‌ای روشن است.

کد خبر 442838

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن سپاهان باشگاه سپاهان سپاهان اصفهان محمدرضا ساکت جواد داوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد