Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابدین لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ادامه مسیر دوچرخه سواری کمربندی آبیدر در حال  اجرا است.
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران عنوان کرد: ترویج ورزش همگانی و احداث مکان‌های تفریحی و ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان یکی از اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری است.
 لطفی گفت: احداث مسیر دو چرخه سواری در آبیدر یکی از اقدامات قابل توجه شهرداری در سال گذشته بودکه  مورد استقبال شهروندان هم  قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته و در راستای احداث فاز 3 بلوار 24 متری کمربندی آبیدر  مسیر دو چرخه سواری از میدان حجاب تا ناحیه منفصل شهری حسن آباد بطول 7 کیلو متر در دستور کار این شهرداری و شهرداری منطقه سه قرار گرفت .
لطفی اعلام کرد: سه‌ونیم کیلومتر از مسیر دو چرخه سواری از میدان حجاب تا شهرک آبیدر توسط شهرداری منطقه سه  سال گذشته اجرا و  مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی عنوان کرد:  این شهرداری  هم در راستای اجرای این طرح سال گذشته یک هزار و 700 متر از مسیر مورد تعهد خود را انجام داده است.
وی از ادامه عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری از شهرک آبیدر تا ناحیه منفصل شهری حسن آباد در سنندج خبر داد و گفت: یک‌هزار و 600 متر از مسیر باقیمانده  این طرح در حال اجرا است 
مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج اظهارداشت:پس از اتمام جدول گذاری ، آماده سازی عملیات آسفالت  مسیر دو چرخه سواری اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی