Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر از تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه توسط این واحد دانشگاهی و دیگر واحدها و مراکز استان بوشهر بین نیازمندان خبر داد.

باقر گرگین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر از تهیه 500 بسته معیشتی مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد و اظهار کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درباره مواسات، همدلی و کمک به مستضعفین جامعه و رفع وضعیت سخت معیشتی هموطنان نیازمند در این ایام حسینی لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمک‌های اهدایی در قالب بسته فرهنگی، بهداشتی و اقلام غذایی بوده است، افزود: بسته‌های معیشتی با کمک خیرخواهانه کارکنان، دانشجویان، استادان، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و استادان و با حمایت خیران برون دانشگاهی تأمین شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه این دانشگاه به‌عنوان نهاد انقلابی و مردمی حضور مستقیم و اثرگذار در مسائل اجتماعی را همواره به‌عنوان رسالت و مأموریت در نظر دارد، توضیح داد: این دانشگاه در اکثر برنامه‌های نوع‌دوستانه، مناسبتی و حوادث غیرمترقبه حضور داشته است.

گرگین یادآور شد: در مرحله قبلی کمک‌های مؤمنانه نیز ۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/4121/4062/

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه واحد بوشهر

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر کرونا کمک مؤمنانه بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کرج ـ چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج ـ چالوس ، این محور به مدت سه روز بسته است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات نصب توری برروی تراشه های ریزشی انجام شده است.

وی اضافه کرد: انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در 2 مسیر رفت و برگشت از ساعت 9 الی 15 از امروز به مدت سه روز صورت می گیرد.

سرهنگ کرمی گفت: رانندگان می توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر