Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی فتوحی»، مجری طرح فاز ۳ تغلیظ سونگون گفت: این طرح با عنایت به افزایش ماده معدنی قابل استخراج در مجتمع مس سونگون و برای تامین خوراک کنسانتره ورودی و تکمیل چرخه تولید در این مجتمع طراحی شده است. به گزارش پول نیوز، وی با اشاره به رویکرد دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت مس مبنی بر افزایش تولید و رونق هرچه بیشتر توسعه طرح‌های اقتصادی، افزود: فاز ۳ تغلیظ کنسانتره مس سونگون مشابه فاز ۱ و ۲ این مجتمع برای خاک ورودی ۷ میلیون تن در سال و کنسانتره مس تولیدی ۱۵۰ هزار تن در سال و تولید ۱۵۰۰ تن کنسانتره مولیبدن در سال طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجری طرح فاز ۳ تغلیظ سونگون با بیان این‌که ذخیره ماده معدنی قابل استخراج در مجتمع سونگون بیش از یک میلیارد تن اعلام شده است، گفت: اصلی‌ترین دلیل اجرای طرح فاز ۳ نیز دقیقا مرتبط با ذخیره ماده معدنی قابل استخراج است و برابر مهندسی و اعلام طرح‌های توسعه معدن این مجتمع طرح استخراج این ماده معدنی به موازات اجرای طرح تغلیظ فاز ۳ در حال انجام است.
فتوحی میزان سرمایه ارزی و ریالی مورد نیاز این طرح را در مجموع ۳۰ هزار میلیارد ریال برای احداث سنگ‌شکن، نوار انتقال مواد، کارخانه و قسمت‌های جانبی عنوان کرد و گفت: همچنین ۱۲ هزار میلیارد ریال نیز برای مجمعه انتقال باطله و تامین آب برگشتی برآورد شده است.
وی با بیان این‌که کارشناسان مجرب شرکت و مهندسان داخلی برای اجرای سریع و بدون نقص این پروژه توان لازم را دارند، گفت: بخش عمده تجهیزات اصلی این خط خریداری شده است و قسمت‌های اصلی این پروژه در داخل ساخت خواهد شد و بخش بسیار کوچکی از آن نیاز به تامین از خارج دارد.
به گفته مجری طرح فاز ۳ تغلیظ سونگون این طرح در حال حاضر در مرحله خاکبرداری است و انتخاب مشاور طرح نیز صورت گرفته است. همچنین شناسایی پیمانکاران برای اجرای این طرح به‌صورت EPC انجام شده و به‌زودی اسناد مناقصه تکمیل و مناقصه برگزار خواهد شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مس سرچشمه شرکت ملی مس شرکت مس فاز ۳ تغلیظ سونگون ماده معدنی طرح فاز ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او در مورد حریف گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریف‌مان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوبی را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

او در مورد شیوه انتخاب حریفان در مراحل جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم قرعه کشی در هر مرحله بهتر است.

او در مورد این مسابقه جام حذفی اضافه کرد: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیشبینی بودنش است. سالهای قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌های‌مان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای صحبت قهرمانی زود باشد و باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریف‌مان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی نگاه داریم.

دیگر خبرها

  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک