Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:58:51 GMT

یونانی‌ها همچنان چشم انتظار احسان حاج صفی

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۸۰۰۸

یونانی‌ها همچنان چشم انتظار احسان حاج صفی

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «sfina» یونان با اشاره به طولانی شدن روند امضای قرارداد احسان حاج صفی با باشگاه آریس یونان نوشت: «انتظار می رود انتقال حاج صفی به آریس طی یک روز تمام شود و این بازیکن برای دو سال پیراهن زرد و مشکی را بر تن کند.

توافق شفاهی مدت هاست که صورت گرفته و آنچه باقی می ماند، آزاد شدن بازیکن از تیم تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس هایی برقرار شده است ولی به دلیل اینکه تیم درگیر جشن قهرمانی است، فسخ قرارداد حاج صفی هنوز امضا نشده است. 

این اتفاق به احتمال زیاد امروز رخ خواهد داد. در حالی که زمان برای ارسال لیست تیم برای مسابقات اروپا یعنی ۱۰ سپتامبر، رو به اتمام است.»

کد خبر 5017565

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان حاج صفی تیم فوتبال آریس یونان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور فینال جام حذفی ویروس کرونا فرهاد مجیدی فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی والیبال مهدی طارمی فدراسیون فوتبال حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟