Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آمارهای موجود سه هزارو ۳۹۷ فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان از مساعدت های مادی و معنوی حامیان و خیران همکار با این نهاد در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین بهره مند هستند.

وی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود قریب به ۲۴ هزارو ۳۰۰ خیر و حامی زنجانی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری از مشارکت قریب به هفت میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومانی خیران و حامیان همکار با این نهاد در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده میزان مشارکت خیران و حامیان زنجانی در طرح های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۹۵ فرزند محسنین نیز در قالب طرح اکرام محسنین از مراحم مادی و معنوی حامیان و خیران نیک اندیش زنجانی بهره مند هستند، ادامه داد: میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در پایان پنج ماهه امسال بیش از ۲۶۹ هزار تومان بوده و تلاش می کنیم با بسترسازی برای جذب حامیان جدید در این طرح این رقم تا پایان امسال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

صفری با بیان اینکه "فرزندان محسنین" شامل کودکان با سرپرست ناتوان است، اظهار داشت: در زمان حاضر بیش از یک هزار کودک حایز این شرایط در استان فاقد حامی هستند.  

وی همچنین با اشاره به اینکه مشارکت بیشتر خیران و حامیان در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین زمینه کمک به رفع نیازهای مادی و ایجاد آرامش روانی را در این گروه از جامعه هدف این نهاد فراهم می کند، تصریح کرد: خیران زنجانی می توانند از طریق سامانه های www.emdad.ir   ,www.ekram.ir  ، مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و یا ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ برای مشارکت در زمینه ارائه خدمات اثربخش و هدفمند به فرزندان ایتام و محسنین، اقدام کنند.  

گفتنی است بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره زنجان مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره زنجان طرح های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد قالب طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود