Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@22:53:35 GMT

طرح ولایت تربیت بنیادین دانشجویان را برعهده دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۸۲۰۲

طرح ولایت تربیت بنیادین دانشجویان را برعهده دارد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست اختتامیه نیمه اول دوره غیرمتمرکز طرح ولایت، بیان کرد: طرح ولایت صرفا یک طرح آموزشی نیست بلکه یک طرح تربیتی بنیادین است که زمینه حضور دانشجویان به مثابه افسران جوان جنگ نرم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه آیت الله مصباح یزدی در دوره طرح ولایت عنوان کرد: طرح ولایت مدرسه‌ای است که بزرگی آن به سبب بزرگی استاد این مدرسه است و عظمت حضور این استاد آیت الله مصباح یزدی نه صرفا به جهت جایگاه علمی ایشان است، بلکه به سبب منزلت ویژه‌ای است که ایشان در تشکیلات ولایی داشته‌اند و جایگاه ویژه‌ای که ایشان در پیشگاه مقام عظمای ولایت برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک‌روش ادامه داد: منزلت و جایگاه هم خود مرهون حضور مخلصانه و مجاهدانه آیت الله مصباح یزدی در رکاب ولایت است، آن هم در دوران هایی که کمتر کسی حاضر بود از ولایت و انقلاب دفاع کند. در مقابل دشمنان هم هر آن چه از دستشان برمی‌آمد برای مقابله با این سردار سپاه ولایت در عرصه جنگ نرم فروگذار نکردند. زانو زدن افسران جوان جنگ نرم در این چنین مدرسه‌ای یقینا مقدس و موثر بوده، کما اینکه خروجی‌های این دوره در ربع قرن اخیر برجسته و ویژه است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور طرح ولایت را یک طرح بنیادین در جنگ نرم دانست و گفت: امسال با وجود پیش بینی برای برگزاری با کیفیت طرح ولایت به علت شیوع کرونا در کشور و حفظ سلامتی دانش پژوهان امکان برگزاری دوره بصورت متمرکز و شبانه روزی فراهم نبود و کلاس‌ها در قالب دیگری و بصورت نیمه متمرکز برای علاقه مندان پیش بینی شد.

وی ادامه داد: رهبری در ارتباط تصویری اخیر خود با دانشجویان، به موضوع جایگاه تحریف در نقشه دشمن برای به زانو در آوردن عناصر پیشران انقلاب اسلامی اشاره داشته است. از سال‌ها پیش سنگر مبارزه با تحریف توسط سردار جنگ نرم، استاد مصباح یزدی شکل گرفته و این سنگر همین طرح ولایت است. بنابراین امروز ضرورت بیشتری وجود دارد تا پرشورتر و با شکوه تر این طرح برگزار شود.

نیک‌روش حضور پرشور افسران جنگ نرم را در گام دوم را ضروری تر از گام اول دانست و گفت: در گام دوم نیاز به افسران جوان بیشتراز گام اول است چون در گام اول دشمن امید داشت تا از رهیافت جنگ سخت با مسیر انقلاب اسلامی مقابله کند اما بعد از ناکامی در عرصه‌های مختلف جنگ سخت و نیمه سخت مانند جنگ تحمیلی روز به روز به جنگ نرم اهتمام بیشتری دارد. بنابراین نیاز است تا افسران جنگ نرم نیز بیش تر آماده مقابله با دشمن باشند.

این استاد دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد: سازمان بسیج دانشجویی آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند که چه در دوران کرونا و با اقتضائات ستاد ملی کرونا و چه پس از آن با یک قوت مضاعف، با در نظر گرفتن همه ظرفیت‌ها زمینه تربیت افسران جنگ نرم را در شرایط مختلف فراهم کند. امیدواریم این تلاش‌ها در راستای آن گام هایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که مطرح فرمودند یعنی گام های خودسازی، جامعه پردازی و ان شاالله تمدن سازی، گام های موثری قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه بهره‌مندی سایر دانشجویان در عرصه بین‌الملل نیز که مشتاق تقویت مبانی خود و پایداری در برابر دشمن هستند از طرح ولایت فراهم شود.

انتهای پیام/

300 / 320 سازمان بسیج دانشجویی طرح ولایت جنگ نرم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی طرح ولایت جنگ نرم سازمان بسیج دانشجویی مصباح یزدی طرح ولایت جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، در این ویدیو، پلیس آمریکا در حال بازداشت فردی است که فریاد می‌زند: «نمی‌توانم نفس بکشم». طبق گزارش رسانه‌ها این مرد ساعاتی بعد، در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در فیلم مورد اشاره، مردی به نام فرانک تایسون ۵۳ ساله دیده می‌شود که به خاطر صحنه تصادف خودرو با رفتار نامناسب پلیس روبرو می‌شود.

اداره پلیس کانتون هنوز بیانیه‌ای درباره این ویدیو منتشر نکرده ولی ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اعتراض بسیاری را برانگیخته است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



در ویدیو دیده می‌شود که افسران پلیس تایسون را روی زمین می‌کشند و به دستان وی دستبند می‌زنند و یکی از افسران حدود ۳۰ ثانبه زانوی خود را پشت گردن تایسون نگه می‌دارد.

در این ویدیو صدای تایسون شنیده می‌شود که بارها فریاد می‌زند: «نمی توانم نفس بکشم. نمی توانم... از گردنم بلند شوید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، تایسون در یک بیمارستان محلی درگذشت. هنوز مسئولان بیمارستان علت اصلی مرگ تایسون را اعلام نکردند.

در سال ۲۰۲۰ پلیس آمریکا رفتار مشابهی در بازداشت جرج فلوید شهروند سیاه‌پوست آمریکایی نشان داده بود.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران (فیلم)
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • فیلم| هراس افسران صهیونیست از پاسخ تنبیهی ایران